نابودی اسرائیل اتفاق می افتد

روز قدس امسال، بسیار متفاوت تر از سال‌های گذشته است. بیماری کرونا از چندین هفته قبل، از این موضوع خبر می  داد که این بار راهپیمایی روز قدس در کشور برگزار نخواهد شد اما فردا، روزی فراتر از راهپیمایی است. روزی است که حالا در تقویم های سراسر جهان آن قدر شناخته شده است که هیچ کس در هیچ کشوری نمی تواند آن را نادیده بگیرد. فردا روز قدس است. قدس شریف، قبله نخستین مسلمانان و سرزمین اصلی و مادری میلیون‌ها آواره فلسطینی که حدود 72 سال قبل با توطئه استعمارگران غربی به اشغال صهیونیست‌های کودک‌کش و جنایت‌پیشه درآمد و همچنان در اشغال قرار دارد. در ادامه با ارائه تصاویری، مروری داریم بر انتفاضه های فلسطین، تصاویری که در روشنگری افکار جهانیان نقش داشته و روایتگر مردمان سرزمین اشغال شده ای است که  با بهره گیری از کمترین امکانات برای هدفی بزرگ یعنی آزاد سازی فلسطین جان خود را نیز فدا می کنند.
 
نوجوانی در برابر یک لشکر
«فوزی الجنیدی» نوجوان ١٦ ساله فلسطینی که با چشمان بسته توسط چندین سرباز اسرائیلی احاطه شده، به جرم پرتاب سنگ به سمت صهیونیست هایی که سرزمین هایشان را اشغال کرده اند، بازداشت شد.
 
 


 
 
 
 
 برگ دیگری از جنایات صهیونیست ها
محمد الددوره نوجوان 12 ساله فلسطینی در 30 سپتامبر 2000 در منطقه «نتساریم» در نوار غزه هنگامی که پشت پدر خود مخفی شده بود توسط صهیونیست ها به شهادت رسید.
 
 
 
 
 
 
 
 
هتک حرمت مسجد الاقصی
نظامیان رژیم اشغالگرحتی حرمت مسجد الاقصی را نگه نداشته و بارها به ساحت این مکان مقدس و مذهبی مسلمانان تعرض کرده اند .
 
 
 
 
 
 
 
جنایت علیه کودکان
انتشار اخبار صحیح و صحنه هایی که صهیونیست های جنایتکار بر بی گناهان و کودکان روا می دارند، بی شک عمق فاجعه ای را که در کمین بشریت نشسته به خوبی ترسیم می کند و کمترین نفع آن، متحد کردن آزادی خواهان جهان بر ضد این دشمنان انسانیت خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
 عکس برتر سال 2019
تصویر جوان فلسطینی که در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در اکتبر سال گذشته در حال مقابله با نظامیان اسرائیلی است، به عنوان عکس برتر سال ۲۰۱۹  انتخاب شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 نماد مقاومت فلسطینیان
عهد التمیمی دختر بچه فلسطینی که به سمبلی برای مقاومت مردمی تبدیل شد . اشغالگران از مقابله با دستان خالی او هم در می مانند، او را اسیر می کنند و به زندان می اندازند.
 
 
 
 
 
 
 حمله به نوجوان 17 ساله
 محمد داوود 17 ساله، در شمال غربی بیت المقدس  در سال 2015 پس از حمله سربازان صهیونیست ، مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 جنایت صبرا وشتیلا
در سال ۱۹۸۲ نیروهای اسرائیلی با همکاری برخی از نیروهای نظامی لبنانی دست نشانده با نقشه وزیر جنگ آن زمان آریل شارون، به اردوگاه‌های صبرا و شتیلا در نزدیکی بیروت که برخی پناهندگان فلسطینی را در خود جای داده بودند، حمله کردند و بین 3 تا 5 هزار نفر فلسطینی را به قتل رساندند.
 
 
 
 
 
 
 
جنایت دیر یاسین
دیر یاسین نام دهی کوچک نزدیک قدس است. تعداد ساکنان این ده در سال ۱۹۴۸ نزدیک به ۷۰۰ نفر بود. در ۱۰/۴/۱۹۴۸ این روستا شاهد هجوم سه گروه مسلح صهیونیستی بود که با مقاومت ساکنان ده همراه شد و ۲۵۰ نفر که بیشتر آن ها را زنان، کودکان و سالمندان تشکیل می‌دادند، کشته شدند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روحانی: همیشه حامی مظلومان جهان هستیم 
رئیس جمهور روز گذشته در آستانه روز جهانی قدس گفت: ما همیشه در ستیز با ستمگران و حامی مظلومان جهان هستیم.به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی در جلسه هیئت دولت ضمن  بیان این مطلب، افزود: ما به هیچ عنوان این ظلم و ستم و تجاوز را نمی پذیریم و بر نمی‌تابیم. وی با بیان این که امسال هم در روز جهانی قدس به هر طریقی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانیم، افزود: امروز هم این ندا وجود دارد به آن شکلی که امکان پذیر است. این روز بسیار مهم قدس را گرامی خواهیم داشت.  وی تاکید کرد: قدس فراموش نخواهد شد. قدس در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند. سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد.به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در پیامی با بیان این که انتفاضه ملت فلسطین فراتر از سرزمین‌های اشغالی رفته و وارد مرحله‌ سرنوشت سازی شده است، تاکید کرد: زمزمه پایان رژیم اسرائیل غاصب در خیابان های تل‌آویو به گوش می‌رسد. در همین حال خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تاکید کردند: ما، خانواده‌ سردار شهید سپاه قدس، در روز قدس، در امتداد خون پدر شهیدمان به همه‌ دنیا اعلام می کنیم تا آخرین قطره‌ خون و با آخرین توان خود در راه آزادی قدس شریف در میدان مبارزه خواهیم ایستاد و تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنار ملت‌های آزادی‌خواه جهان خواهیم بود. پیشتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای با اعلام این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت، تاکید کرده بود که به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات ولی‌امر مسلمین، هیچ برنامه دیگری تحت عنوان روز قدس در هیچ‌ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد.