رئیس جمهوری در دومین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید: جهش تولید رمز عبور از مشکلات کشور است

رئیس‌جمهوری جهش تولید را رمز عبور از مشکلات کشور دانست و گفت: تحقق شعار جهش تولید با همکاری، همفکری و تلاش همگانی، قطعا مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار و دشمنان را ناامید خواهد کرد و راه رسیدن به ایران آینده را هموار خواهد ساخت.
به گزارش ایسنا، حسن روحانی روز دوشنبه در دومین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید، اظهار کرد: با تلاش همه جانبه در مسیر جهش تولید باید نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان ایران و ملت را که همواره به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت بوده‌اند، نقش بر آب می‌کنیم.
روحانی با تاکید بر اینکه محقق شدن شعار جهش تولید و اشتغال فراگیر نیازمند یک همکاری همه جانبه و تلاش همگانی است، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشته باشیم که تحقق این شعار صرفا برعهده دولت و یک دستگاه خاص نیست اگرچه میدان‌داری آن با دولت است.
رئیس‌جمهوری با تاکید بر پررنگ بودن نقش و سهم مردم در تحقق شعار جهش تولید، تصریح کرد: مشارکت جدی و نقش‌آفرینی مردم و مساعدت و همکاری همه قوا و دستگاه‌ها در این موضوع ضروری و لازم است.


روحانی با اشاره به اهمیت نقش دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای در این زمینه گفت: دستگاه‌های اجرایی و تبلیغاتی ‌باید با ارائه راهکارها، شیوه‌ها و آموزش‌های موثر و کارآمد، نحوه مشارکت مردم در تحقق این شعار را تبیین و تحلیل کنند تا مردم بتوانند با مشارکت فعال خود نقش آفرین باشند.
رئیس‌جمهوری در ادامه اظهار کرد: دولت و تمامی وزرا و روسای دستگاه‌ها باید با تلاش‌های خود و همکاری با سایر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و سازوکارهای حقوقی تقویت کننده جهش تولید و حذف قوانین دست و پاگیر و موانع پیش روی تحقق این شعار تلاش کنند.
رئیس‌جمهوری خاطر نشان کرد: اگرچه این دولت به دولت صلح و ثبات معروف شده، اما اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در حوزه قدرت ملی و از جمله قدرت دفاعی و تامین تجهیزات مورد نیاز بخش دفاعی کشور به هیچ وجه با دوره‌های قبل قابل مقایسه نبوده و در مجموع کار عظیم و بزرگی در طول سال‌های گذشته از عمر دولت تدبیر و امید انجام شده است.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» تاثیر تامین منابع مالی بر صنعت خودروسازی را بررسی کرد خرج بیهوده برای خانه کلنگی خودروسازان جلال خوش‌چهره پرهیز از نشانه‌های اغواگر در آمریکا چتر حمایت قانونگذار بر سر کودکان و نوجوانان چه رفتارهایی از سوی نمایندگان باعث خدشه‌دار شدن شان مجلس و جایگاه نماینده می‌شود؟ پس از جورج بوش و میت رامنی، کالین پاول نیز از ترامپ اعلام برائت کرده است جمهوری‫خواهان علیه کاندیدای جمهوری‫خواهان محتکران خودرو ممکن است به احکامی تا 20 سال حبس هم محکوم شوند رفع ابهام از حواشی احتکار خودرو آیا ادبیات می‌تواند در کاهش خشونت‌های خانگی موثر باشد؟ کتاب به جای داس رئیس جمهوری در دومین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید: جهش تولید رمز عبور از مشکلات کشور است بلندترین خیابان ایران در چه صورت می‌تواند به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شود؟ آیت‌الله خامنه‌ای با تسلیت درگذشت رمضان عبدالله : رئیس قوه قضائیه با اشاره به اعتراضات در غرب: سرکوب مردم بی‫نتیجه است