آقای ترامپ؛ #دخالت_نکن

بهرام گل زاده ‪-‬ ترامپ پوپولیست، ترامپ مسئول مرگ هزاران شهروند کرونا زده، که تحریم های ظالمانه، آگاهانه و مرگ بارش، جان بسیاری از آنان را گرفت،
موج سوار هشتک #اعدام_نکنید، شده، تا شاید دخالت غیرمسئولانه، مصنوعی و هدفمندش، بر عکس، به گرفتن جان سه جوان منتهی شود و از این نمد کلاهی برای سر خود بدوزد.
تجربه حداقل چهار سال اخیر، گواه این واقعیت است که ترامپ، نه جان انسانی برایش اهمیت دارد و نه حقوق انسانی ملت ها. بلکه او این توئیت تحریک کننده را ابزاری برای اختلال در تعامل میان بخش قابل توجهی از مردم ایران و جامعه مدنی با حکومت، در مورد یک واقعه قرار داده تا مانع از مفاهمه عمومی و حل قانونی و به دور از فضاسازی این واقعه گردد.
به تعبیری دقیق تر ترامپ نامتعادل و گاوچران، عمق موقعیت ایجاد شده برای مفاهمه و درک متقابل جامعه و نظام سیاسی را نشانه رفته است!


هر دو بخش از اجزاء نظام سیاسی، یعنی جامعه (مردم و شهروندان) و حکومت بویژه قوه قضاییه، بایستی با رفتاری هوشمندانه مانع از شیطنت این تاجر بدنام بین المللی شوند و فرصت پیش آمده در این دیالوگ و رواداری را غنیمت شمرده و آن را تمرین و تجربه ای برای آینده ی این کشور تلقی نمایند.
ترامپ، خود در گرداب افعال و رفتار ضد حقوق بشری و ... داخلی و خارجی اش، گرفتار است، پس باید با تعامل و تصمیمی هوشمندانه، واقع بینانه
و به دور از هیجان، تصمیمی نرم در پرونده این سه جوان گرفت و سر او را به دیوار کوبید و نقاب از چهره اش برداشت. و با این عبارت او را مخاطب قرار داد که: #تو دخالت نکن_ترامپ!