سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

بوی بد کارخانه روغن نباتی مارگارین در شهر ری/ محمد سرحدی: ساکن شهرری میدان مادر خیابان شهید غیبی هستیم. در این خیابان شهید غیبی یک کارخانه روغن نباتی مارگارین است که 90 سال قدمت دارد و 20 سال است که قرار است این کارخانه جابجا شود اما تغییری نکرده است. این منطقه کاملاً مسکونی است . به ارگان‌های مختلف اعم از شهرداری و فرمانداری مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد.  بوی بد این کارخانه مردم را بیمار کرده . خواهش می‌کنم مسئولین مربوطه رسیدگی کنند.
کنتور آب مجزا برای هر واحد آپارتمان/ محمد شریفی نیا: از آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی خواهشمندم طرحی در مجلس تصویب شود که وزیر نیرو موظف باشد هر واحد از آپارتمان دارای یک کنتور آب باشد . چون آپارتمان‌های قدیمی کنتور آب ندارند و به مشکل خورده‌اند. لطفاً رسیدگی شود.
10 سال بیمه 670 هزار تومان حقوق/ یک شهروند: بنده یک مستمری بگیر هستم با 10 سال پرداخت بیمه و مستمری دریافتی 670هزارتومان درصورتی که 35سال سفالگر بودم و با 67 سال سن و مستأجر. آیا سازمان تأمین اجتماعی برای من و امثال من می‌تواند در جداول اضافه حقوق اقدامی کند.