سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021 پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



موتورسواران متخلف/ آقای محمدی: موتورسواران با صداهای ناهنجار با اضافه بارهای ناهنجارشان یا در پیاده‌روها پارک می‌کنند یا از پیاده‌روها تردد می‌کنند و عده‌ای هم کیف قاپی می‌کنند و حتی در موردی که چند روز قبل از نزدیک دیدم موتورسواری به کالسکه بچه برخورد کرد وبچه را زخمی کرد.چرا هیچ ارگانی جلوی این موتورسواران متخلف را نمی‌گیرد؟
افزایش حقوق حداقل بگیران سازمان تأمین اجتماعی/ فتح الله عدنی: قرار بود 800 هزار تومان به حقوق‌مان اضافه شود اما 600 هزار تومان اضافه شد. لطفاً مسئولین مربوطه جوابگو باشند.
قرار داد با آقای ویلموتس/ آقای گل زرند: اگر جای دولت، فدراسیون، قوه قضائیه و مسئولین باشم یک ریال هم بابت قرار داد با آقای ویلموتس به فدراسیون فوتبال نمی‌دهم. هر کسی قرارداد بسته از ایشان بگیرد تا بدانند که خرج از کیسه مردم چه هزینه‌ای دارد.
تهیه قطره‌های ویتامین آ د و آهن بصورت آزاد/ سلیمان بلغار: تا پایان سال 97 تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در تمامی مناطق و محلات برای همه نوزادان تازه متولد شده تا زمان دو سالگی قطره‌های ویتامین AD و آهن به والدین فقیر و غنی هدیه می‌داد و الان نزدیک به دوسال است که این روند قطع شده است و والدین مجبور شدند که این قطره‌ها را از داروخانه‌ها آزاد تهیه نمایند. این تصمیم‌ها مغایرت با سیاست‌های تشویقی ازدیاد جمعیت دارد.
دولت به فکر بازنشسته ها و کم درآمدها باشد/ حامد ربانی از ساری: دولت وعده همسان سازی و یکسان سازی را داده بود. به من مبلغ 180 هزارتومان تعلق گرفته است. با این وضع تورم در جامعه آمار زیر خط فقر روز به روز بیشتر می‌شود. از دولت محترم و مسئولین می‌خواهم که به فکر کم درآمدها باشند.
آقای ظریف کار بسیار بزرگی انجام دادند و باید مورد ستایش قرار گیرند/ آقای حسینی از بابل: آقای ظریف کار بسیار بزرگی انجام دادند. کاری که ایشان انجام دادند فکر نکنم بعد از آقای مصدق کسی انجام داده باشد و از مردم عزیز هم می‌خواهم که خاطرات جان بولتون را حتماً بخوانند. شکست امریکا در سازمان ملل را باید با تیتر بزرگ چاپ کرد و مقام آقای ظریف را بالا برد و به قول مرحوم آقای رفسنجانی، آقای ظریف را در آینده خواهید شناخت.   
سهام عدالت/ غلامرضا محمدی: سال 86 سهام عدالت ثبت نام کردیم و کد رهگیری گرفتیم. اما هیچ سهامی به ما تعلق نگرفته. ما کجا باید برویم و چطوری پیگیری کنیم؟
پول سفر را به بازنشستگان بدهند/ عباس شمسی‌نژاد از ارومیه: بازنشسته اداره منابع طبیعی استان آذربایجان غربی هستم، رئیس محترم سازمان بازنشستگی کشوری اعلام کرده بود برای سفر بازنشستگان بن در نظر گرفته‌ایم. می‌خواستم بگویم با توجه به وضعیت کرونا و وضع بد اقتصادی لطفاً پول آن را به بازنشستگان بدهید. بنده 19 سال است بازنشسته شده‌ام و هیچ سفری نرفته‌ام.