آپركات در شورا

درگیری در جلسه غیر‌علنی شورای شهر به زد و خورد دو عضو شورا منجر شد.
عباس جدیدی و علیرضا دبیر دو عضو شورای شهر تهران هستند که در واپسین روزهای همکاری با یکدیگر، دست به درگیری فیزیکی زده اند.
به گزارش «قانون» برخی رسانه‌ها در فضای مجازی درگیری جدیدی با دبیر را مرتبط با موضع‌گیری جدیدی در خصوص اصلاح‌طلبان برگزیده در انتخابات اخیر شورای شهر تهران و پاسخ دبیر به وی اعلام کرده بودند. برخی گفته‌ها نیز حکایت از این دارد که جدیدی از مدتی قبل دبیر را تهدید کرده و گفته که اجازه راه رفتن در شهر را به وی نمی‌دهد و درگیری روز گذشته بر سر تهدید جدیدی به راه افتاده است.
این در حالی است که شاهدان عینی ماجرا می‌گویند دبیر از مدتی قبل نسبت به رفتارهای جدیدی، عکس‌های منتشر شده از وی و حواشی که پیرامون این عضو شورای شهر وجود داشته معترض بوده و عقیده داشته که رفتار وی به بدبینی مردم به جامعه ورزشکاران و مخدوش شدن چهره جامعه ورزشی کشور منجر خواهد شد.


روز گذشته نیز دبیر با اعتراض به جدیدی بيان کرده رفتارهای وی این بدبینی را در جامعه ایجاد کرده است. سر همین موضوع بحثی بین دو نفر در گرفته که به ناسزاگویی از سوی عباس جدیدی و واکنش فیزیکی وی منجر شده که البته ادامه پیدا نکرده و جدیدی از جلسه شورا خارج شده است.
در این خصوص همچنین «مهدی چمران» رییس شورای شهر نیز واکنش نشان داد و با اشاره به اینکه برخورد این دو نفر هیچ ارتباطی به مباحث انتخاباتی نداشت، گفت: « به علت اختلافات پیشین، این دو عضو شورا با یکدیگر درگیرشدند».