انتخاب مردم و انتظارات از رييس‌جمهور

ضمن تبريك و تهنيت به مناسبت حضور گسترده ملت ايران دردوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنين انتخاب شايسته حجت الاسلام روحاني، بايد گفت با وجود همه اشکالات و با توجه به شناخت نسبی ظرفیت‌ها و چالش‌های کشور، اما باز هم ملت ايران حماسه‌ آفريدند و تعيين سرنوشت كشور خود را رقم زدند.
از ابتدا بر این باور بوديم و هستيم که در این دنیای متلاطم و بحران‌های پیش روی ملت ایران، با توکل به حضرت حق، در چارچوب قانون اساسی به عنوان پیمان ملی مردمان این سرزمین و در پرتو راهبری مقام معظم رهبری،فردي مي‌تواند به عنوان بالاترين مقام اجرايي كشور باشد كه قادر به مدیریت كشور بوده و کشتی پر امید ایران را هر چه بیشتر از آسیب و گزند مصون دارد و به سوی ساحل امن، آرامش، پیشرفت و تعالی، پیش ببرد.
اما در اين برهه از زمان و با توجه به انتخاب روحاني از سوي بيش از 23 ميليون ايراني، اینک نوبت رييس جمهور منتخب است که در چارچوب همان ظرفیت‌ها و چالش‌ها، بیش از پیش، پاسدار امید این مردمان باشد و در راه تحقق مطالبات از هیچ کوششی دریغ نکند، ريیس جمهور100درصدی باشد و با اتکا وپشتوانه به نیروی انسانی قدم بردارد. در اين ميان نيز جوانان و دانشگاهیان، منتقد، مطالبه‌گر، امیدوار و همراه وي هستند. طبیعتا این انتظار نيز از سایر نامزدهای محترم و احزاب و گروه‌های حامی ایشان می‌رود که تصور نکنند پذیرش نتیجه انتخابات، تنها به معنای تحمل رييس جمهور منتخب است بلکه همگان باید پیام روشن ملت را شنیده و در راه تحقق این برنامه‌ها، از کارشکنی و فریب رسانه‌ای بپرهیزند. همه ما در راه جبران بعضی عقب‌افتادگی‌ها در مسیر تحقق ایران1404 در کنار رييس جمهور و رهبری عزیز هستیم.