میرزا آقا با حسن روحانی دیدار می‌کند

اولین ملاقات رئیس‌جمهور پس از پیروزی
میرزا آقا با حسن روحانی دیدار می‌کند
آفتاب‌یزد - گروه شبکه: در هیاهوی انتخابات، تصویری در فضای مجازی دست به دست می‌شد که بسیار متاثر‌کننده بود. تصویری از پیرمردی با چهره گریان و پوستری از حسن روحانی در دست و با چشمانی پر از حرف. عکسی که به‌سرعت در تمام صفحات مجازی جای خوش کرد و از او به‌عنوان یک چهره بسیار تاثیرگذار در انتخابات یاد کردند. «میرزاآقا» همان پیرمردی است که تصویرش در سفر تبلیغاتی روحانی به اردبیل ماندگار شد. او با نگاهی پر از بیم و امید در بین هواداران روحانی حضور داشت و با در دست داشتن تصویری از روحانی حمایتش را از رئیس‌جمهور اعلام کرد تا نشان دهد حامیان رئیس‌جمهور تنها محدود به قشر خاصی نیستند.
***


زنده‌باد روحانی
بعد از انتشار این تصویر، فیلمی از مصاحبه با میرزا آقا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این مصاحبه از او در مورد عکسش که خیلی تاثیرگذار بود سوال پرسیده شده بود که میرزا آقا هم در جواب گفته بود: «آقای روحانی وقتی که گفتند آن پول‌هایی که به خاطر تحریم آمریکا در آنجا مانده بود را از حلقوم آمریکا کشیدیم بیرون و به ایران آوردیم، اشک از چشمام جاری شد. من از آقای روحانی بی‌نهایت به‌خاطر این کارشان تشکر می‌کنم. زنده‌باد آقای روحانی».
***
دیدار میرزا آقا با روحانی
از سوی دیگر به قدری تصویر میرزا آقا در سفر تبلیغاتی حسن روحانی اثرگذار بود که بسیاری بعد از آنکه حسن روحانی به پیروزی رسید از او خواستند که میرزا آقا را پیدا کنند و به دیدار او برود. بر همین اساس بنا به گفته استاندار اردبیل میرزا آقا با رئیس‌جمهور دیدار می‌کند. گفتنی است که میرزاآقا یکی از اقشار فرودست جامعه است که به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروختن وانت، تنها دارایی‌اش برای امرار معاش شده و اکنون با میوه‌فروشی آن هم بدون هیچ وسیله‌ای زندگی‌اش را می‌چرخاند.