ترامپ: می‌توانم همان شب انتخابات همه معترضان را خفه کنم!

سرویس خارجی- خفه کردن سیاهان و معترضان به نژادپرستی در حال تبدیل به یک سنت در آمریکا است. بعد از قتل وحشیانه جورج فلوید در 111روز پیش به شیوه خفه کردن و سرکوب معترضان طی این مدت حالا خبر رسیده که ترامپ نیز معترضان را به خفه کردن تهدید کرده است.
بر اساس گزارش نشریه آمریکایی هیل «دونالد ترامپ» در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز با طرح یک ادعا و گره‌زدن اعتراضات ضد نژادپرستی مردم آمریکا به دموکرات‌ها اعلام کرده، بعد از پیروزی احتمالی در انتخابات ۲۰۲۰ اگر دموکرات‌ها بخواهند دست به آشوب بزنند، در شب انتخابات آنها را فوراً سرکوب خواهد کرد.
او بار دیگر معترضان را «آشوبگر» خواند و در پاسخ  به این پرسش شبکه فاکس نیوز که اگر او در انتخابات پیروز شود چه طور اعتراضات کنترل خواهد کرد گفت: «من این قدرت را دارم که به سرعت این آشوب‌ها را در شب انتخابات خفه کنم و این برای من بسیار آسان است». رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این معترضان را تروریست خوانده و برای سرکوبشان خواستار مداخله ارتش شده بود!
 
سایر اخبار این روزنامه
پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله صانعی فرجام خیانت به عدالت 31 سال حبس، صدها میلیارد ضبط اموال و جریمه انحراف جریان‌های سیاسی چگونه قابل تشخیص است؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه جلیقه‌زردها با شعارهای ضد سرمایه‌داری به خیابان‌های پاریس برگشتند ترامپ: می‌توانم همان شب انتخابات همه معترضان را خفه کنم! معافیت مالیاتی مناطق آزاد موجب بی‌عدالتی و فساد است از آتش زدن پرچم به شعار «مرگ بر آمریکا» رسیده‌ایم این شعار مربوط به آیت‌الله خمینی است اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند وزارت بهداشت پیش‌بینی‌های لازم را در مورد واکسن آنفلوآنزا انجام داده است نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس اعلام شد خودکفایی گندم با تاخیر در اعلام نرخ خرید تضمینی به خطر می‌افتد آغاز «شور عاطفه‌ها» برای تامین تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند