نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس اعلام شد


مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام نتایج آراء به پایان رسید.
به گزارش فارس، سید اسماعیل موسوی، سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس را به شرح ذیل اعلام کرد:
استان کرمانشاه، حوزه انتخابیه کرمانشاه، آقای ابراهیم عزیزی ۲۱ هزار و ۹۶۶ رأی
استان کرمانشاه، حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب، مجتبی بخشی‌پور ۳۱ هزار و ۲۲ رأی


استان اصفهان، حوزه انتخابیه سمیرم، اصغر سلیمی ۸ هزار و ۵۰۵ رأی
استان اصفهان، حوزه انتخابیه لنجان، حسین رجایی‌ریزی ۱۴ هزار و ۱۲۷ رأی
استان البرز، حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس، علیرضا عباسی ۲۷ هزار و 1 رأی
استان ایلام، حوزه انتخابیه دره شهر، آبدانان و بدره، بهزاد علیزاده ۳۱ هزار و ۲۸۷ رأی
استان خوزستان، حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، شبیب جویجری ۴۴هزار و  ۷۴۸ رأی
استان کردستان، حوزه انتخابیه بیجار، علیرضا زندیان ۱۰ هزار و ۳۱۹ رأی
استان گلستان، حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان، عبدالجلال ایری ۳۱ هزار و ۲۲۵ رأی
استان زنجان، حوزه انتخابیه زنجان و طارم، مهدی باقری 14 هزار و ۹۶۴ رأی
بر اساس این گزارش، منتخبان دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از تائید انتخابات از سوی شورای نگهبان و طی کردن مراحل بررسی و تائید اعتبارنامه نمایندگان، به مجلس راه پیدا خواهند کرد و نماینده حوزه انتخابیه خود خواهند بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه شــماره (۱۷) خود از کسانی که نسبت به انتخابات شکایتی دارند دعوت کرد، شکوائیه خود را تسلیم شورای نگهبان نمایند.
در این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله ضمن تشکر از مردم شریف حوزه‌های انتخابیه و کلیه هیئت‌های اجرایی و نظارت به اطلاع می‌رساند در اجرای تبصره ۱ ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی چنانچه کسانی از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی، شکایت مستند خود را به هیئت‌های نظارت استان‌ها و شهرستان‌های مراکز حوزه انتخابیه و یا دبیرخانه شورای نگهبان به نشانی: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی دانشکده افسری امام علی(ع)، خیابان فلسطین جنوبی، دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم نمایند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: شایان ذکر است به استناد تبصره ۲ ماده ۶۸ قانون مذکور، شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان، شامل نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین مستنداً به تبصره ۳ ماده ۶۸ قانون، در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد، موضوع قابل تعقیب و پیگیری قضایی خواهد بود.
سایر اخبار این روزنامه
پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله صانعی فرجام خیانت به عدالت 31 سال حبس، صدها میلیارد ضبط اموال و جریمه انحراف جریان‌های سیاسی چگونه قابل تشخیص است؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه جلیقه‌زردها با شعارهای ضد سرمایه‌داری به خیابان‌های پاریس برگشتند ترامپ: می‌توانم همان شب انتخابات همه معترضان را خفه کنم! معافیت مالیاتی مناطق آزاد موجب بی‌عدالتی و فساد است از آتش زدن پرچم به شعار «مرگ بر آمریکا» رسیده‌ایم این شعار مربوط به آیت‌الله خمینی است اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند وزارت بهداشت پیش‌بینی‌های لازم را در مورد واکسن آنفلوآنزا انجام داده است نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس اعلام شد خودکفایی گندم با تاخیر در اعلام نرخ خرید تضمینی به خطر می‌افتد آغاز «شور عاطفه‌ها» برای تامین تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند