آغاز «شور عاطفه‌ها» برای تامین تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری گفت: طرح «شور عاطفه‌ها» در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از دیروز ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر کشور ادامه دارد.
بختیاری با بیان اینکه تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت در این طرح پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تامین تبلت برای ۵۰ هزار دانش‌آموز به دلیل شرایط ویژه در اولویت است و در کنار آن تلاش می‌شود دیگر اقلام آموزشی همچون لوازم‌التحریر و پوشاک، کیف و کفش و... نیز در صورت بازگشایی مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.
وی تاکید کرد: به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا امسال پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر فعال نمی‌شود و مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در شور عاطفه‌ها و تامین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استفاده کنند. رئیس ‌کمیته امداد با دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: کد دستوری ویژه پویش ایران همدل با شماره‌گیری #14* و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ از امروز آماده دریافت کمک‌های مردمی برای شور عاطفه‌ها است. بختیاری با بیان اینکه هدف از اجرای شور عاطفه‌ها در سال جاری تامین ملزومات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان محروم است، گفت: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس در بسیاری مناطق کشور، کمک‌های نقدی هموطنان بهتر می‌تواند گره‌گشای دانش‌آموزان در شرایط تحصیل مجازی باشد.
سایر اخبار این روزنامه
پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله صانعی فرجام خیانت به عدالت 31 سال حبس، صدها میلیارد ضبط اموال و جریمه انحراف جریان‌های سیاسی چگونه قابل تشخیص است؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه جلیقه‌زردها با شعارهای ضد سرمایه‌داری به خیابان‌های پاریس برگشتند ترامپ: می‌توانم همان شب انتخابات همه معترضان را خفه کنم! معافیت مالیاتی مناطق آزاد موجب بی‌عدالتی و فساد است از آتش زدن پرچم به شعار «مرگ بر آمریکا» رسیده‌ایم این شعار مربوط به آیت‌الله خمینی است اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند وزارت بهداشت پیش‌بینی‌های لازم را در مورد واکسن آنفلوآنزا انجام داده است نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس اعلام شد خودکفایی گندم با تاخیر در اعلام نرخ خرید تضمینی به خطر می‌افتد آغاز «شور عاطفه‌ها» برای تامین تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند اشغالگران استان بحرین اشغالگران فلسطین را به رسمیت شناختند