بادامچیان: اصلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی کنند حکایت سوزن و جوالدوز در حزب موتلفه

سخنان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در در پایان نشست دبیران این حزب باعث شد که بسیاری به یاد ضرب‌المثل «یک سوزن به خود بزن، یک جوالدوز به دیگران» بیفتند.
اسدالله بادامچیان، دیروز در سخنانی فرار از میدان انتخابات را نشانه ضعف و بی اعتنایی در بین ملت دانست و افزود: در ماه‌های گذشته بسیاری از اصلاح‌طلبان، اظهارات متفاوتی مبنی بر اینکه در انتخابات شرکت نمی‌کنند و بهانه‌هایی را تکرار می‌کردند، داشتند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در هفته‌های قبل به آنها توصیه کردم در انتخابات آینده شرکت کنند و گرنه زندگی سیاسی آنها به پایان می‌رسد و به موزه تاریخ می‌روند، گفت: اکنون برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب شرکت در انتخابات را یک ضرورت برای اصلاح‌طلبان دانسته‌اند. این اقدام صحیحی است که همه در انتخابات شرکت کنند، اما بهتر است اصلاح‌طلبان با صداقت از مردم به خاطر مشکلات سختی که برایشان ایجاد کردند عذرخواهی کنند. وی توضیح داد: اصلاح‌طلبان باید به خاطر تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی بی سابقه ارز و مسکن و گرانی‌های هر روزه کالاهای مورد نیاز و نیز ناکارآمدی در سیاست خارجی و داخلی پوزش بخواهند و الا اگر طلبکارانه به صحنه بیایند، پاسخ مردم به آنها سخت خواهد بود. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم در انتخابات آینده به کسانی رای خواهند داد که این امید و اعتماد را داشته باشند که مشکلات آنها و کشور را حل کرده و رونق اقتصادی را با پاکی و سلامت مالی ایجاد کند. وی تاکید کرد: مردم به کسانی که عاملان اصلی گرانی‌ها،  اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی و عوامل بیکاری و آشفتگی بازار هستند رای نمی‌دهند. مگر آنکه جبران کنند یا از ملت حلالیت بخواهند.
گفتنی است، حزب موتلفه و سایر احزاب و گروه‌های اصولگرا، هیچ گاه بابت حمایت از انتخاب محمود احمدی‌نژاد و عملکرد و حواشی‌اش از مردم عذرخواهی نکرده و حلالیت نطلبیده‌اند، بلکه با سلب مسئولیت از خود و حمایتشان، در اواخر دولت دهم از او برائت جسته‌اند. برای همین شاید بهتر باشد ابتدا یک سوزن به خود بزنند و سپس یک جوالدوز به دیگران.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری هشدار داد افزایش بیماران بدحال در موج جدید کرونا رضا دهکی نشانی اشتباه کاخ سفید رئیس‌جمهوری: اطلاعات سامانه جامع تجارت باید در دسترس مردم هم باشد دفاع آفلاین روحانی از گزینه وزارت صمت در جلسه هیئت دولت! در اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور مطرح شد انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود کاکایی: دولت هم صنعت خودرو را نابود و هم مردم را گرفتار قیمت‌ها کرد فرمان نابودی صنعت خودرو به دست عده‌ای خاص «ابتکار» تاثیر تصمیمات دولت بر بازار سرمایه را بررسی کرد بورس بی‌رمق زیر سایه دخالت‌ها درگیری نظامی میان آذربایجان و ارمنستان بار دیگر از سر گرفته شد آتش به جان قره‌باغ وزیر امور خارجه: آمریکا اتاق مذاکره را منفجر کرد بادامچیان: اصلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی کنند حکایت سوزن و جوالدوز در حزب موتلفه اقدامات مشکوک سفارت آمریکا در بغداد فرمانده کل ارتش: ارتش پس از جنگ نیز امنیت مرزها را حفظ کرده است مقتدی صدر: اجازه نمی‌دهیم عراق مستعمره بیگانگان شود