پس از حواشی خرید ساختمان 120 میلیارد تومانی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری کلید خورد

بعد از حواشی ایجاد شده در خصوص حساب خاص و تخصیص ۱۲۰میلیارد تومان بابت خرید یک ساختمان، برخی نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری را کلید زدند.
علیرضا نظری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حواشی ایجاد شده درخصوص تخصیص ۱۲۰ میلیاردی سازمان برنامه و بودجه از یک حساب خاص با دستور رئیس‌جمهوری گفت: نمایندگان مجلس برای بررسی عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری در حال جمع‌آوری امضا جهت تحقیق و تفحص از این نهاد هستند.
به گفته این نماینده مجلس علاوه بر حساب خاص که در روز‌های اخیر جنجال‌برانگیز شد عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری از سال ۹۲ الی ۹۹ از محور‌های این تحقیق و تفحص خواهد بود. وی افزود: استخدام‌های انجام شده در نهاد نیز از دیگر محور‌های تحقیق و تفحص مذکور خواهد بود.
چندی قبل نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه را نیز کلید زده بودند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از حواسی جلسه بررسی وضعیت بازار سرمایه گزارش می‫دهد بورس گرفتار در گرداب اما و اگرها محمد یوسفی آرامش جشن زودهنگام بایدن یا رقابت شدید انتخاباتی؟! نهادهای حاکمیتی باید به تامین فضای استیجاری برای طبقات مختلف جامعه اقدام کنند نگرانی از ساخت خانه‌های ۶۰ متری دلایل مهاجرت خوانندگان به خارج از کشور چیست؟ قمار بر سر موسیقی پس از حواشی خرید ساختمان 120 میلیارد تومانی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری کلید خورد آیا احزاب می‌توانند طلسم رویکرد واقعی حزبی را در انتخابات 1400 بشکنند؟ رویای ناتمام نامزد حزبی اظهارات ماکرون درباره پیامبر اسلام با اعتراضات گسترده و درخواست تحریم کالاهای فرانسوی در کشورهای اسلامی مواجه شد جهان اسلام علیه فرانسه و ماکرون رئیس قوه قضائیه: هتک حرمت نسبت به هر شخصی مذموم و محکوم است پس از تذکر رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس و سیاسیون قالیباف سکوت خود در مقابل توهین نمایندگان به روحانی را شکست تحریم دیگری برای ایران نمانده است!