اسماعیلی خبر داد برگزاری سفرهای رئیس قوه قضائیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سخنگوی قوه قضائیه گفت: طی هماهنگی به عمل آمده با ستاد کرونا و وزارت بهداشت و جلسه تفصیلی که با سخنگوی این ستاد برگزار شد، سفرهای ریاست قوه قضائیه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامحسین اسماعیلی، روز دوشنبه در جریان جلسه مسئولان قوه قضائیه، اظهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با ستاد کرونا و وزارت بهداشت و جلسه تفصیلی که با سخنگوی این ستاد برگزار شد، سفرهای ریاست قوه قضائیه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.
سایر اخبار این روزنامه
روحانی در همایش حقوق اساسی و شهروندی: بازنگری قانون اساسی اشکالی ندارد علیرضا صدقی بازیابی اصلاحات از درون رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح: افزایش مشمولان غایب با اجرای طرح‌ خرید سربازی وزرای امور خارجه دورنمای بازگشت محتمل آمریکا به برجام را مورد توجه قرار دادند روزنه های امید برای احیای برجام کرونا چه بلایی بر سر کتابفروشی‌ها آورده است؟ آخرین زنجیره فروش کتاب در معرض نابودی «ابتکار» اما و اگرهای درخصوص رقم فروش نفت در لایحه بودجه 1400 را بررسی کرد اهداف پنهان در عدد عجیب نفت دود تحریم همچنان در چشم مردم نپیوستن به fatf مانع خرید واکسن است؟ رئیس قوه قضائیه: یکساعت تاخیر در خنثی سازی تحریم‌ها خلاف عقل و شرع است زنگنه: برای توسعه همکاری‌های فنی در حوزه نفت و گاز با روسیه توافق کردیم دادستان تهران خبر داد بازداشت ۴۴ فعال فضای مجازی اسماعیلی خبر داد برگزاری سفرهای رئیس قوه قضائیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشورهای مختلف رفت و آمد به انگلیس را محدود کردند شبح ویروس جهش یافته کرونا بر فراز جهان