سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم


همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ فتح الله عدنی: حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری بعد از همسان سازی حدود 70 درصد افزایش داشته اما حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تغییری نکرده. لطفاً فکری به حال ما بکنید.
 اسکناس‌های داخل دستگاه خودپرداز را ضد عفونی کنند/ قاسمی از بناب: ای کاش مسئولان بانکی اسکناس‌هایی که در دستگاه خودپرداز قرار می‌دهند چند ساعت قبل در فضایی سربسته و یا داخل پلاستیک سربسته، ضدعفونی کنند تا اسکناس آلوده به ویروس تحویل مردم داده نشود. همچنین تمهیداتی اندیشیده شود که حداقل روزی چندبار دکمه‌های دستگاه خودپردازضدعفونی شود.
خواهان تبدیل وضعیت بدون آزمون نیروهای شرکتی و قراردادی/ جمعی از پرسنل درمان: ما پرسنل کادر درمان سراسر کشور که در خط مقدم ویروس منحوس کرونا مجاهدانه ایثارگری کردیم، خواهان تبدیل وضعیت بدون آزمون نیروهای شرکتی و قراردادی خود هستیم، این موضوع  منجر به اختلاف حقوق  چند میلیونی و اختلاف بین پرسنل درمان شده است، لطفاً صدای خسته این قشر مظلوم باشید.
رسیدگی به جاده تربت حیدریه به کاشمر/ امید روحانی: جاده تربت حیدریه تا کاشمر دارای دست اندازهای خطرناک است. با وجود این مشکل خطر تصادف هر روز در کمین ماشین‌های عبوری از این جاده است. لذا ضرورت دارد مسئولان وزارت راه و شهرسازی به این موضوع رسیدگی کنند.