فلاحت‌پیشه: وقت را تلف نکنیم؛ دنیا دیپلماسی را برای ایران انتخاب کرده است

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دنیا برای ایران دیپلماسی را انتخاب کرده است و در این شرایط نباید وقت را تلف کنیم.
حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه روابط کشورهای دنیا و ایران در دوره «پساترامپ» به سمت تقویت دیپلماسی می‌رود، گفت: در شرایطی که کشورها به دنبال تقویت دیپلمات‌های خود هستند تا در این راستا منافع کشورشان را تامین کنند، ما مسیر معکوس را در پیش گرفته‌ایم و عده‌ای بجای تقویت دیپلماسی کشور به دنبال حذف آن هستند.
نماینده سابق مجلس بیان کرد: فرمان‌های متعددی از سوی جو بایدن بعد از مراسم تحلیف داده شد و بسیاری از سازوکارهای دیپلماسی جهان را فعال می کند. رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در دوره ترامپ تلاش کردند از سیاست‌های وی علیه ایران استفاده کنند و برای پیروزی او موضع‌گیری‌های داشتند، اما در شرایط کنونی و با شکست ترامپ به دنبال نقاط مشترکی هستند تا با دولت جو بایدن ارتباط برقرار کنند.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی موضع گیری اخیر مجلس در قبال محمد جواد ظریف تقویت دیپلماسی نیست و باعث تضعیف دیپلماسی می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
ماجرای ابتلای دو پرسپولیسی به کرونا داستان برنامه دردسرساز دربی برای میناوند و انصاریان محمدعلی وکیلی صندلی رئیس جمهوری چند؟ چرا حواشی برنامه‌های گفت‌وگو محور صدا و سیما تمامی ندارد؟ سرانجام خانه‌نشینی کاربلدها! بخشنامه ای که معتل مانده است پیمانکاران شهرداری، مشتریان زباله های کودکان کار سخنان تند جهان بزرگی علیه روحانی با واکنش‌هایی همراه بود ماجرای یک توهین عجیب در شبکه فرهیخته 4 تعدد کاندیداهای احتمالی هم نتوانسته شور انتخاباتی ایجاد کند انفعال جریان های سیاسی در فضای سرد انتخاباتی از کاهش نرخ دلار تا ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو بایدن چرخ خودروسازان را پنچر کرد؟! رئیس قوه قضائیه: آن‌ها که فکر می‌کنند با مذاکره مشکلات کشور حل می‌شود اشتباه می‌کنند چرا تندروهای خارجی از اقدامات بایدن هراس دارند؟ مسیر مبهم بازگشت به برجام روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه اعلام کرد دستگیری تروریست عامل شهادت افسر راهنمایی و رانندگی در روانسر لذت زایدالوصف ساخت واکسن کرونا فلاحت‌پیشه: وقت را تلف نکنیم؛ دنیا دیپلماسی را برای ایران انتخاب کرده است