به دعوت رئیس شورای عالی قضایی عراق رئیس قوه قضائیه به عراق سفر می‎کند

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که در پاسخ به دعوت رسمی رئیس شورای عالی قضایی عراق، رئیس قوه قضاییه ایران به عراق سفر می‎کند.
به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به دعوت رسمی فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق روز دوشنبه در صدر یک هیئت عالی رتبه قضایی به بغداد سفر می‎کند.
مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که این هیئت روز سه شنبه برای امضای چند یادداشت تفاهم بین دو کشور در چارچوب همکاری قضایی و حقوقی به مقر شورای عالی قضایی می رود.
شورای عالی اطلاع رسانی عراق اعلام کرده که در حاشیه این سفر، یادداشت تفاهم‌هایی با وزارت دادگستری، هیئت شفافیت و کمیساریای عالی حقوق بشر عراق منعقد خواهد شد.
فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق در سفر سال گذشته خود به تهران از سید ابراهیم رئیسی برای سفر به بغداد دعوت کرده بود که این دعوت در تماس تلفنی اخیر رئیس شورای عالی قضایی عراق با رئیسی مجددا مطرح و زمان پیشنهادی کشور میزبان، مورد قبول قرار گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
چرا با وجود بازی‌های خوب، حضور پژمان جمشیدی در عرصه سینما با انتقادات تند روبه‌رو است؟ مسئله «پژمان» ژوبین صفاری قواعد عصر دوربین‌های روشن «ابتکار» تاثیر تغییر دامنه نوسان بر بازار سرمایه را بررسی کرد مخابره سیگنال جدید به بورس وزیر بهداشت خبر داد آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور از سه‌شنبه حواشی سفر رئیس مجلس به روسیه چه بود؟ جنجال لغو دیدار قالیباف با پوتین توپ در زمین آمریکا است ضرب الاجل ایران و تشدید تحرکات برجامی باید ارتباط مردم با مردم بیشتر شود نگاه اشتباه به چین ناشی از تبلیغات رسانه‌هاست رهبر انقلاب: اگر تمامی تحریم‌ها را در عمل بردارند به تعهدات برجامی برمی‌گردیم به دعوت رئیس شورای عالی قضایی عراق رئیس قوه قضائیه به عراق سفر می‎کند فرمانده سپاه: دوستان ایران در بهترین حالت فقط دشمنی نمی‌کنند رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد منع مازوت سوزی در نیروگاه‌های حاشیه شهرهای بزرگ محسن هاشمی: سیاست خارجی را ابزار کسب منافع سیاسی داخلی نکنیم