سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

ضامن بازنشسته/ آقای معصومی: بعضی از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برای پرداخت وام ضامن بازنشسته را قبول نمی‌کنند. علت چیست؟
جریمه یک روز تأخیر در پرداخت عوارض نوسازی/ آقای سلیمانی: عوارض نوسازی برای بنده آمده و مبلغ 98 هزار تومان بدهی معوقه تو قبض اعلام کردند در صورتی که هرساله بموقع پرداخت می‌کنم. عوارض سال 98 را به جای 29 اسفندماه در تاریخ اول فروردین 99 پرداخت نمودم و با شهرداری که صحبت کردم، اعلام نمودند که چون بعد از تاریخ اعلام شده پرداخت کردید، جریمه تعلق گرفته. من از شهرداری گله دارم. می‌خواستم بدانم آیا برای یک روز دیرکرد در پرداخت این مقدار جریمه باید پرداخت کنم؟
برداشتن ریشه‌های خشک شده درختان/ یک شهروند: از عزیزان شهرداری منطقه 19 خواهشمندم در خیابان شهید ذلفی ریشه درختان خشکیده در چاله‌ها را برداشته و درختان جدید جایگزین کنند. این خیابان ظرفیت درختکاری در پیاده‌رو‌ها رو دارد.
حداقل حقوق بازنشستگی برای یک پزشک متخصص/ یک شهروند: من یک پزشک متخصص هستم و 83 سال سن دارم و در حدود 54 سال به این مملکت خدمت کردم. حقوق بازنشستگی بنده دو میلیون و 400 هزار تومان است، در صورتی که حقوق یک بازنشسته لیسانسه سه برابر حقوق بنده می‌باشد. سازمان‌های متعدد مثل آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و حتی صدا و سیما همسان‌سازی انجام دادند اما سازمان تأمین اجتماعی چنین کاری انجام نداد. لطفاً پیام بنده را به رئیس جمهوری، رئیس مجلس و رئیس سازمان‌تأمین اجتماعی ابلاغ نمایید.