آینده نزدیک است

الف. دهقان‪-‬ می‌خواهم به شیوه مردم حرف بزنم. عموماً مردم چه می‌گویند و چه می‌خواهند؟ سخت نیست اگر درک کرد امروز قیمت‌ها دردآور است! سخت نیست بفهمیم همه چیز گران‌تر از گرانیست.
اما چرا از دلالانی که در چنین شرایطی از درد‌ها پول در آوردند
صحبت نکنیم.
یادمان نمی‌رود با طلا، ارز، مسکن، خودرو، دارو و هر مایحتاجی برای مردم چه‌ها کردند. شفاف عرض کنم دهک‌هایی فقیر، از این‌ها به هر اسمی که هستند، نخواهند گذشت! عاقبت ترامپ، نصیبشان باد!


اجازه بدهید من عرض کنم به همان دهک‌هایی که منتظر اتفاقی‌هایی هستند. همان‌هایی که امام (ره) به آن‌ها مستضعف می‌گفت. شرایط فرق کرده است!
همانطور که قبلاً در همین روزنامه نوشتم برای برجام چه رخ خواهد داد؛ حالا در ادامه می‌گویم تعداد کثیری از تحریم‌ها تا پایان اردیبهشت و ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد. تورم هم با زلزله ریزش تحریم‌ها
خواهد ریخت!
آمریکا به غلط یا به درست با ایرانی مواجه هست که باید از خیرش بگذرد. ایادیش در منطقه نیز به این فهم رسیده‌اند. حال وقت آن است که دلال‌های بی‌وطن و بی‌دین
هم بفهمند...
من یک توصیه به مردم مستضعف دارم تا آینده‌ای که همین نزدیک است کمی صرفه جویی کنند و دیگر چیزی نخرند. خواهید دید چگونه دلالان ترسو و طماع از عظمت مردم بزرگوار سر به تعظیم فرو خواهند آورد. البته این تمرین باشد برای هر گرانی!