پاپ در واکنش به تحولات قدس: درگیری‌ها را متوقف کنید

پاپ فرانسیس خواهان پایان خشونت‌ها و درگیری‌ها در شهر قدس اشغالی شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان گفت: خشونت، خشونت به بار می‌آورد، درگیری‌ها را متوقف کنید.
وی از طرف‌های درگیر خواست راهکارهایی را برای احترام به تعدد فرهنگ‌ها در شهر قدس ایجاد کنند.
روز جمعه به دنبال درگیری‌های میان فلسطینیان و نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسجد الاقصی، محله الشیخ جراح و باب العامود در شهر قدس ۲۰۵ فلسطینی زخمی شدند. این درگیری‌ها شنبه شب نیز ادامه داشت و نزدیک به ۱۰۰ تن در جریان آن زخمی شدند.
محله الشیخ جراح از حدود ۱۰ روز پیش شاهد درگیری‌های میان نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر و اهالی این محله است.
سایر اخبار این روزنامه
علیرضا صدقی اقتدارگرایی؛ انتخاب یا اجبار؟! دو تیم تحقیق و تفحص درباره فایل صوتی ظریف تشکیل شد انتقاد تند به ظریف در مجلس چرا ورزشکارانی که پتانسیل رفتن روی سکوی المپیک را دارند، به درستی حفظ نم‌شوند؟ سرنوشت غریب مدال آوران ریو در این سال‌ها کدام فیلم‌ها و سریال‌ها به زندگی ناصرالدین‌شاه پرداخته‌اند؟ بازگشت سلطان صاحبقران «ابتکار» تاثیر مصوبات سران قوا بر بازار سرمایه را بررسی کرد ده فرمان ِ بی اثر قربانیان انفجار مقابل مدرسه دخترانه در کابل به ۵۰ نفر رسید درباره حوادث و تحولات جاری در قدس اشغالی ارسال شد نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب آیت‌الله رئیسی: حادثه کابل کار درنده‌خویانی است که بویی از انسانیت نبرده‌اند پاپ در واکنش به تحولات قدس: درگیری‌ها را متوقف کنید وزیر کشور با اشاره به مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان: بر مبنای تفسیر حقوقی معاونت حقوقی ریاست جمهوری عمل می کنیم محمدباقر قالیباف: رئیسی بیاید نامزد نمی‌شوم چه کسانی در ترور ناجوانمردانه دست داشتند؟ افشای جزئیات جدید از ترور سردار شهید سلیمانی