پاسخ جوان گام دوم انقلاب به هجمه‌ها علیه شورای نگهبان

قبل و بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰و انتشار اسامی احراز صلاحیت شده‌ها بسیاری از مغرضین که بررسی صلاحیت‌ها را موافق میل خود و جناح سیاسی متبوع نمی‌دیدند هجمه‌هایی را به سوی شورای نگهبان آغاز کردند. تا اینکه یک حقوقدان و استاد دانشگاه تربیت مدرس، جوان گام دوم انقلاب آقای دکتر محمد بهادری جهرمی یک تنه در برابر هجمه‌کنندگان ایستاد و پاسخ‌های قانع‌کننده به مغرضین که خود را منتقد می‌دانستند، داد. از آنجایی که پاسخ‌ها مستدل، قانونی و دلنشین برای عموم بود گروهی از وکلا و حقوقدانان کشور ضمن تشکر از دیدگاه‌های این جوان انقلابی به دبیر شورای نگهبان نامه نوشتند.
نامه حقوقدانان بویژه وکلا به دبیر شورای نگهبان حضرت آیت الله جنتی به شرح ذیل است.
حضرت آیت الله آقای جنتی
دبیر محترم شورای نگهبان


با سلام و تحیات
بدین وسیله امضا‌کنندگان ذیل که جمعی از وکلا و حقوقدانان می‌باشیم، مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و سایر اعضای آن شورا که بر اساس مر قانون و بدون در نظر گرفتن توقعات جناح‌های مختلف در تعیین صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کارنامه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشتید، اعلام می‌داریم.
همانطور که مستحضرید قبل و بعد از اعلام نتایج، شورای نگهبان آماج هجمه‌های بی‌سابقه‌ای از طرف جناح‌های مختلف خصوصا در فضای مجازی قرار گرفت و یکطرفه مورد قضاوت قرار گرفته بود، تا اینکه جوانی انقلابی و گمنام به نام آقای دکتر محمد بهادری جهرمی از حقوقدانان کشور در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی بویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به تنهایی و با استدلال‌های قوی و البته حقوقی جواب تمام هجمه، شبهات و ایرادات وارد شده به شورای نگهبان را داد و موجب شگفتی همگان و شادی دلسوزان انقلاب و نظام گردید.
امضا‌کنندگان ذیل ضمن تقدیر و تشکر فراوان از این عزیز، از شورای محترم نگهبان و دیگر نهادهای انقلابی که سالهاست مورد هجمه‌های خارجی و داخلی قرار گرفته استدعا داریم تا از ظرفیت‌های علمی و انقلابی عزیزانی مانند آقای بهادری جهرمی که به لطف ایزد منان کم هم نیستند در مسیر صیانت از انقلاب و ارکان نظام بهره گرفته تا ضمن پاسخ به شبهات بیشمار به نظام باعث افزایش امیدواری در عموم جامعه گردند.