وزیر اطلاعات: بقایای تیم تروریستی داعش در کشور باقی نمانده است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت که وزیر اطلاعات تاکید کرد که بقایایی از تیم تروریستی داعش در کشور باقی نمانده است.
به گزارش انتخاب، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی دیروز (یکشنبه 21 خرداد) خانه ملت با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح دیروز پارلمان با حضور وزرای کشور و اطلاعات درباره حادثه تروریستی روز چهارشنبه مجلس، گفت: اینها عوامل داخلی و ایرانی بودند که مدتی در خارج از کشور تحت آموزش‌های داعش قرار گرفته بودند.
وی افزود: ما با قدرت و اقتدار کارمان را پیش می‌بریم و کاملا اشراف اطلاعاتی و امنیتی در کشور برقرار شده و در روزهای اخیر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. عضو هیئت‌رئیسه مجلس به نقل از وزیر اطلاعات اظهار کرد: عواملی که ممکن بود به عنوان یک حرکت دیگری ریشه بدواند نیز سرکوب و آنها دستگیر شدند. عوامل و فرمانده این حادثه روز چهارشنبه شناسایی شد، به طوری که حتی فرماندهی این تیم نیز اخیرا رصد شده و به سزای اعمالش رسید. رنجبرزاده اضافه کرد: عوامل پشت صحنه نیز تحت تعقیب قرار گرفتند، به طوری که ممکن بوده به جای دیگری گریخته باشند که در آنجا نیز مورد ضربه قرار گرفتند و به سزای اعمال‌شان رسیدند. این عملیات آنها ابتر مانده و با اطمینان خاطر می‌گوییم که تیم‌شان منهدم شده و بقایایی از این تیم تروریستی در کشور باقی نمانده است. وی افزود: اینگونه اقدامات تروریستی تزلزلی در امنیت داخلی کشور ایجاد نکرده و نمی تواند تاثیری در روند مقابله جمهوری اسلامی ایران با تروریست‌ها داشته باشد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اطلاعات: بقایای تیم تروریستی داعش در کشور باقی نمانده است گمانه‌زنی‌ها درباره جایگاه اصلاح‌طلبان در کابینه دوازدهم بالا گرفته است تمایل اعتدال به اصلاحات آیا حضور «اورکا» گونه جانوری در آب‌های ایران جای نگرانی دارد؟ راز حضور نهنگ قاتل در خلیج فارس حامد وکیلی زخمیِ سربلندِ بحران ها چه کسانی زورشان به سازمان یافته ها می رسد؟ مانعی مقابل متاستاز فساد «ابتکار» بحران امنیت جهانی بر پایه اقدامات گروه های افراطی را بررسی می کند صنعتی به نام خشونت «دود دسته دوم» مصرف دخانیات موجب مرگ زودرس حدود 600 هزار نفر در سال از هر طرف بخوانید «دود» است! در سالروز صدور حکم حبس ابد ماندلا روایت شد زندگی، صلح و آشتی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری: از صداوسیما می‌خواهیم با دولت و مردم مهربان رفتار کند اولین جلسه مجلس بعد از حمله تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد سنگینی ترور در هوای بهارستان جانشین فرمانده کل ارتش: داعش و گروه‌های تکفیری ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند اقدامات وزارت بهداشت برای درمان و اسکان رایگان کودک خبرساز حادثه تروریستی تهران «عماد» رایگان درمان می‌شود چگونه از سرمایه اجتماعی ایجاد شده استفاده کنیم؟ وزیر اطلاعات: بقایای تیم تروریستی داعش در کشور باقی نمانده است