کیوسک مطبوعات جهان

دیلی‌تلگراف
«قوانین قرنطینه ترمز آزادی را فشرد» گفته پس از اعلام اینکه افراد کاملا واکسینه‌شده باید تا 16 آگوست از قوانین قرنطینه پیروی کنند، دولت متهم شده «روز آزادی» از محدودیت‌ها را به تأخیر انداخته. وزیر بهداشت گفته ممکن است انگلیس روزانه با 100 هزار مورد ابتلا به کرونا در تابستان روبه‌رو شود. تصویر هری کین، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس را نشان می‌دهد: «سرزمین امید» و «رویای افتخار».

فایننشال‌تایمز
گزارش اصلی فایننشال‌تایمز با تصویری مرتبط، به تأثیر تأخیر در پایان قوانین قرنطینه نگاه کرده است و می‌گوید سردمداران تجارت و بهداشت هشدار می‌دهند انگلیس هفته‌ها با آشفتگی و هرج‌ومرج در محل کار روبه‌رو خواهد شد. انتظار می‌رود حدود 2 میلیون نفر در هفته در معرض خطر ویروس کرونا قرار گیرند یا از آنها بخواهند خود را ملزم به رعایت قوانین قرنطینه کنند.


واشینگتن‌پست
تصویر با این توضیح  آمده: «امیلی بوچر، پرستار مراقبت‌های ویژه (سمت چپ) نظاره‌گر بستگان بیمار کرونایی در بیمارستانی در ویرجینیا.» تیتر می‌گوید: «مبارزه با کووید-19 و ناباوری». این گزارش گفته «همسایگان آنان کووید-19 را حقه‌ نامیدند. آیا این پرستاران ICU می‌توانند آنان را ببخشند؟ پرستاران در ارتفاعات آپالاچی که در همه‌گیری جان خود را به خطر انداختند، گویی در جنگی به میدان رفته‌اند که هیچ‌کس آن را تصدیق نمی‌کند.»