آقای روحانی اینو چی میگی؟

هومن جعفری- سرانجام تیم ملی هم صعودش را به جام‌جهانی قطعی کرد تا ایران دومین کشوری باشد که صعودش را به جام‌جهانی روسیه قطعی کند‌‌. در حقیقت الان هیچ سه کشوری را در دنیا پیدا نمی‌کنید که به دو کشور ایران و برزیل شبیه باشند یعنی به جام‌جهانی صعود کرده باشند‌!
البته جناح مقابل اعتقاد دارد اگر به تخلفات در انتخابات رسیدگی می‌شد و رای را به نفع آقای رییسی اعلام می‌کردند‌، باز هم تیم ملی به جام‌جهانی صعود می‌کرد و این‌طوری‌ها هم نبود که هواداران آقای روحانی و دولت چو انداخته بودند که اگر آقای رییسی بیاید چه می‌شود و چه نمی‌شود‌! تازه یادتان باشد آقای رییسی هم برای خودشان ارتباطات بین‌المللی داشتند و این‌طوری نبود که ناچار شویم برای یک صعود ساده به جام‌جهانی کلی زحمت بکشیم‌‌. تازه مدارکش هم موجود است که چه پول‌هایی به کی‌روش دادند برای یک صعود ولی مدارکی در اختیار ماست که نشان می‌دهد می‌شود با هزینه‌ای بالغ بر 10 هزار تومان‌، یک سی‌دی فیفا خرید و هر وقت دل‌تان خواست به جام‌جهانی صعود کرد‌‌. حتی مدارکی موجود است که این نرم‌افزار از سال 97 وجود داشته و شما می‌توانید به راحتی با هدایت مربی بومی و بدون صرف هزینه اضافه‌، به دست متخصصان و گیم‌بازان توانمند داخلی به جام‌جهانی صعود کنید‌!
در حقیقت دولت باید پاسخ دهد که چرا وقتی می‌شده با 10 هزار تومان هر روز به جام‌جهانی صعود کرد، این همه پول بابت مربی خارجی داده؟ تازه آمارش هم موجود است که در 1978 ما به حشمت مهاجرانی 100 هزار تومان دادیم تا ایران را ببرد آرژانتین‌! آقای روحانی‌! اینو چی میگی؟