فرمانده نیروی دریایی سپاه: در خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:در تمام مرزهای آبی خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است، حتی برای دفاع از امنیت منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و دوردست آمادگی لحظه‌ای داریم.
به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبر دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:در منطقه استراتژیک تنگه هرمز، سیستم کنترل باند حاکم است، هر شناوری که وارد و خارج می‌شود با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی کنترل می‌شود و اشراف هوشمندانه کاملی در تنگه استراتژیک هرمز وجود دارد. وی افزود:دشمن می‌داند تحرکاتش رصد می‌شود و به محض تخلف حتی سهوی، تذکر جدی می‌گیرد و سریعا باید مراعات کند، در غیراینصورت با برخورد قاطع و مقتدرانه مواجه می‌شود، این یک موضوع عادی است و به یک امر بدیهی تبدیل شده است. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: باید یادآوری کنم که امنیت خلیج فارس با کشورهای مسلمان خلیج فارس است. خلیج فارس خانه ماست و جایی برای حضور بیگانگان نیست ما و برادران مسلمانمان به راحتی می‌توانیم امنیت این منطقه را تامین کنیم، اصلا نیاز به حضور بیگانگان در آب‌های نیلگون خلیج فارس نیست.
دریادار تنگسیری یادآور شد: ما برای تامین منافع انقلاب اسلامی و امنیت مرزهای کشور عزیز اسلامی بسیار جدی و انقلابی عمل می‌کنیم و با کسی شوخی نداریم، محکم ایستاده ایم و به حول و قوه الهی، تا آخرین نفس خواهیم ایستاد.
سایر اخبار این روزنامه
طلا در ثانیه‌های پایانی از چنگ یزدانی پرید! تو شاید ببازی اما هرگز شکست نخواهی خورد محمدعلی وکیلی سرنوشت روحانی در پساریاست‌جمهوری؟ دو نرخی بودن ارز باعث ایجاد رانت می‌شود حذف ارز ترجیحی، تزریق تورم به سفره‌ها؟ رژیم صهیونیستی دوباره تهدید کرد پاسخ قاطع ایران به هرگونه اقدام احمقانه خبرها حاکی از قطعی شدن زاکانی به عنوان شهردار تهران است شهردار شدن با تهدید؟ بررسی گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندلی خالی وزارت ارشاد به چه کسی می‌رسد؟ وضعیت کرونایی وخیم است تعطیلی موثر یعنی «لاک داون» واقعی حاشیه های مراسم تحلیف از غیبت لاریجانی ها تا دست دادن متفاوت روحانی با قالیباف سوگند رئیسی در خانه ملت قالیباف در دیدار با رئیس اتحادیه جهانی بین‌المجالس: IPU باید مقابله یک جانبه گرایی آمریکا بایستد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است پایان کار کشتی آزاد ایران با یک نقره و یک برنز نقش مدال ارزشمند برنز المپیک بر سینه زارع نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند تحلیل آسیا‌تایمز از سمت و سوی سیاست خارجی دولتِ ابراهیم رئیسی سیاستِ جدید ایران رئیسی در دیدار فرستاده ویژه امارات متحده عربی: اراده جدی و صمیمانه ایران توسعه روابط با امارات است