۲ طلا، یک نقره و یک برنز برای کاروان سردار دل‌ها (توکیو 2020)

  ششمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با کسب مدال طلا توسط مهدی اولاد و امیر خسروانی، نایب قهرمانی منصور پورمیرزایی، کسب مدال برنز توسط سامان رضی در وزنه‌برداری و عنوان چهارمی و ششمی محمدرضا زندی و رقیه شجاعی در تیراندازی پیگیری شد.
تیراندازی 
رقیه شجاعی: در فینال با هفت ورزشکار از چین (دو نفر)، اوکراین،
کره جنوبی، سوئد، اسلواکی و هند رقابت کرد که در پایان با ۱۶۳.۰ امتیاز به عنوان ششمی دست یافت.


تیراندازی با کمان 
فرزانه عسگری(کامپوند انفرادی): در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی با ویرجیلیو از ایتالیا به رقابت پرداخت. عسگری در این مرحله با نتیجه ۱۳۵ به ۱۳۶ و با یک امتیاز کمتر نسبت به حریف خود شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.
محمدرضا زندی در مرحله یک هشتم نهایی تیروکمان انفرادی W۱‌، با «لی ژی» از چین رقابت کرد و در نهایت با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در مرحله یک چهارم نهایی برابر «ژانگ» از چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۲۹ به پیروزی رسید تا با این برد راهی مرحله نیمه نهایی شود. زندی در مرحله نیمه نهایی با «دیوید دراهونینسکی» از جمهوری چک به رقابت پرداخت. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۱۳۱ به ۱۳۹ به سود نماینده چک به پایان رسید تا زندی از صعود به فینال بازبماند. او در دیدار رده‌بندی مقابل «حکیم اوغلو» از ترکیه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۴
مقابل حریفش شکست خورد و چهارم شد.
 دوومیدانی
امیر خسروانی(پرش طول): مسابقات پرش طول بازی‌های پارالمپیک توکیو در کلاس T۱۲ با حضور ۱۰ ورزشکار از کشورهای آذربایجان، کوبا، سوئد،ازبکستان، آلمان، بلاروس و ایران برگزار شد.در این مسابقات که در ورزشگاه المپیک توکیو برگزار شد، خسروانی توانست با ثبت رکورد ۷ متر و
۲۱ سانتی متر به مدال طلا دست پیدا کند.او در پرش اول خود خطا کرد اما در پرش دوم با ثبت رکورد ۷ متر و ۲۱ سانتی متر هم رکورد شخصی اش را شکست و هم به مدال طلا دست پیدا کرد. ورزشکار کوبا ساوون پینه دا هم با ثبت ۷ متر و ۱۶ سانتی متر توانست به مدال نقره برسد. مدال برنز هم به سعید نجف زاده از آذربایجان رسید که ۷ متر و ۳ سانتی متر پرید.
الناز دارابیان(پرتاب دیسک): ورزشکار پرتاب دیسک کلاس F۵۳ ایران به عنوانی بهتر از ششمی نرسید. دارابیان در این مسابقات در پرتاب اول ۱۰.۷۹ را ثبت کرد و در پرتاب‌های بعدی به ترتیب ۱۲.۳۴‌، ۱۱.۳۰‌، ۱۲.۲۸. ۱۲.۳۷ و ۱۲.۴۹ را به ثبت رساند.
مهدی اولاد(پرتاب وزنه): مهدی اولاد در پرتاب اول ۱۳.۵۳ را پرتاب کرد. در پرتاب دوم ۱۴.۱۲ و در پرتاب سوم هم ۱۴.۰۱ را به ثبت رساند. او در حرکت چهارم و پنجم هم با ثبت رکورد ۱۴.۴۰ و ۱۴.۴۳ دو بار پیاپی رکورد شخصی‌اش را افزایش داد و در نهایت هم در پرتاب ششم ۱۳.۷۹ را به ثبت رساند تا پرتاب پنجم او را به مدال طلا برساند.
نور محمد آرخی(پرتاب وزنه): با ثبت ۱۲.۷۸ در رده ششم قرار گرفت. آرخی در حرکت اول ۱۲.۷۸ را ثبت کرد که بهترین پرتاب او هم بود. او در حرکت ۱۲.۴۷ را ثبت کرد و حرکت سوم هم خطا اعلام شد. در حرکت چهارم ۱۲.۴۷ و در حرکت پنجم هم ۱۲.۴۴ را ثبت کرد. پرتاب ششم او هم خطا اعلام شد.
وزنه برداری
سامان رضی(107- کیلوگرم):  سامان رضی ملی‌پوش دسته 107- کیلوگرم کشورمان ساعت 6:30 به روی تخته و با وزنه‌بردارانی از مالزی، مکزیک، آمریکا، مغولستان، عراق، گرجستان و جمهوری آذربایجان رقابت کرد.رضی در تلاش اول موفق به مهار وزنه 231 کیلوگرمی نشد، اما در تلاش دوم جبران کرد و همین وزنه را به طور صحیح مهار کرد. او در تلاش سوم وزنه 233 کیلوگرمی را انتخاب کرد، اما موفق به بلند کردن صحیح آن نشد و در نهایت با رکورد 231 کیلوگرم در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.در این رقابت نماینده مغولستان با 245 کیلوگرم رکورد پارالمپیک را شکست و قهرمان شد و وزنه‌بردار مالزیایی با 237 کیلوگرم در رده دوم ایستاد.
منصور پورمیرزایی(۱۰۷+ کیلوگرم): نقره
 بسکتبال با ویلچر
تیم ایران در پنجمین بازی در مرحله گروهی برابر آلمان گرفت و با نتیجه
56 بر 53 شکست خورد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.تیم ایران برای کسب رتبه نهم این دوره از بازی‌ها روز پنج‌شنبه به مصاف کره جنوبی می‌رود. 
والیبال نشسته 
تیم ملی والیبال نشسته ایران در دومین دیدار خود در گروه B به مصاف تیم ملی برزیل رفت و به برتری ۳ بر صفر رسید. شاگردان‌هادی رضایی در این مسابقه و در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند و جایگاه خود را در صدر جدول گروه B مسابقات استحکام بخشیدند. امتیازآورترین بازیکن مسابقه ایران- برزیل مرتضی مهرزاد بود که ۱۴ امتیاز برای تیم کشورمان کسب کرد. میثم علیپور و صادق بیگدلی نیز هرکدام موفق به کسب ۱۳ امتیاز شدند.