دوازدهمین طلا به نام عزیزی پایان خوش در توکیو

با قهرمانی اصغر عزیزی اقدم در رشته پاراتکواندو، ایران دوازدهمین طلای خود را هم در توکیو دشت کرد. به گزارش ورزش سه، اصغر عزیزی اقدم که امروز در وزن 75+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو حسابی درخشیده بود، در دیدار پایانی و برای کسب مدال طلا به مصاف ایوان میکولیچ از کرواسی رفت. حریف کروات در راند اول این مبارزه با نتیجه یک بر 6 پیروز شد، اما در راند دوم عزیزی اقدم فوق‌العاده کار کرد و 9 بر یک پیروز شد. در راند سوم نیز برتری 2 بر 3 میکولیچ رقم خورد، اما این مانع از برتری عزیزی اقدم نشد و او در نهایت با نتیجه 12 بر 10 برنده از میدان خارج شد. پیش از این کاروان ایران موفق به کسب 11 مدال طلا، 11 نقره و یک برنز شده بود که با مدال طلای عزیزی اقدم، تعداد مدال‌های طلای ایران به عدد 12 رسید.
این مدال طلا یک پایان خوش را برای ایران در توکیو به ثبت رساند تا حتی ورزشکاران ایرانی از پیش بینی انجام شده نیز فراتر بروند.
سایر اخبار این روزنامه
آیا می‌توان به بهبود اوضاع اکران در سینماها امیدوار بود؟ سکانس‌های یخ‌زده در انتظار گرمای کیفیت نامه یک‌ هموطن خوزستانی به رئیس‌ جمهوری نماینده مجلس: ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم! چه عواملی می‌تواند اعتماد بدنه اجتماعی به جریان اصلاحات را بازگرداند؟ اما و اگرهای بازگشت اصلاح‌طلبی به قدرت تندروهای واشنگتن در وزارت خارجه آمریکا چه می‌کنند؟ مافیای مخفی علیه برجام «ابتکار» در گفت‌وگویی اولویت‌های دولت سیزدهم برای ساماندهی به بازار ارز را بررسی کرد یکسان‌سازی نرخ ارز چالش مبهم دولت سیزدهم دوازدهمین طلا به نام عزیزی پایان خوش در توکیو رئیسی با امیدبخش خواندن روند واکسیناسیون برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق است رئیس قوه قضائیه در دیدار با رضایی تاکید کرد همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضا و دولت جهت کاهش مشکلات مردم پس از گذشت 10 سال، یک هیئت بلندپایه لبنانی وارد سوریه شد طالبان آمد اما طلوع نرفت پوتین: سازمان ملل و شورای امنیت مسئول برقراری نظم جهانی هستند پلیتیکو: “تناقض عجیب” در استراتژی پنتاگون در قبال افغانستان