رئیسی با امیدبخش خواندن روند واکسیناسیون برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق است

رئیسی روند واکسیناسیون در کشور را امیدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته های آینده بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه های سنی مختلف تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به لزوم فعال بودن وزارت کشور و کمیسیون اجتماعی در استان‌ها در زمینه بررسی، شناخت و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی ناشی از کرونا، اظهار داشت: باید این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و با استفاده از نظرات فرهیختگان حوزه و دانشگاه راهکارهای علمی اتخاذ شود تا کمترین آسیب اجتماعی و روحی را داشته باشیم.
رئیس جمهوری با ابراز خرسندی از پایین بودن عوارض واکسن های استفاده شده اعم از وارداتی و تولید داخل، بر لزوم اطلاع‌رسانی درست و دقیق در این در خصوص تاکید کرد و گفت: اینکه واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن کمترین عوارض را دارد، می‌تواند برای مردم در مقابله با تبلیغات بدخواهان که تولید و توانایی متخصصان داخلی را زیر سوال می‌برند، اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد.
رئیسی با تاکید بر اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجرین و مشکوک التابعین، گفت: وزارت کشور و استانداران مرزی باید نظم و انضباطی در زمینه واکسیناسیون این افراد که میهمانان جمهوری اسلامی هستند، فراهم کنند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.


رئیسی روند واکسیناسیون در کشور را امیدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته های آینده بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه های سنی مختلف تاکید کرد.
رئیس جمهوری همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی را منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور دانست و تاکید کرد، بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان کسانی می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو دُز واکسن کرونا را زده باشند.
سایر اخبار این روزنامه
آیا می‌توان به بهبود اوضاع اکران در سینماها امیدوار بود؟ سکانس‌های یخ‌زده در انتظار گرمای کیفیت نامه یک‌ هموطن خوزستانی به رئیس‌ جمهوری نماینده مجلس: ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم! چه عواملی می‌تواند اعتماد بدنه اجتماعی به جریان اصلاحات را بازگرداند؟ اما و اگرهای بازگشت اصلاح‌طلبی به قدرت تندروهای واشنگتن در وزارت خارجه آمریکا چه می‌کنند؟ مافیای مخفی علیه برجام «ابتکار» در گفت‌وگویی اولویت‌های دولت سیزدهم برای ساماندهی به بازار ارز را بررسی کرد یکسان‌سازی نرخ ارز چالش مبهم دولت سیزدهم دوازدهمین طلا به نام عزیزی پایان خوش در توکیو رئیسی با امیدبخش خواندن روند واکسیناسیون برگزاری مراسم اربعین منوط به موافقت دولت عراق است رئیس قوه قضائیه در دیدار با رضایی تاکید کرد همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضا و دولت جهت کاهش مشکلات مردم پس از گذشت 10 سال، یک هیئت بلندپایه لبنانی وارد سوریه شد طالبان آمد اما طلوع نرفت پوتین: سازمان ملل و شورای امنیت مسئول برقراری نظم جهانی هستند پلیتیکو: “تناقض عجیب” در استراتژی پنتاگون در قبال افغانستان