سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم
و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



جوابیه

جوابیه شهرداری منطقه 19 تهران در پاسخ به پیام منتشر شده درباره «نصب سرعت‌کاه در شهرک شریعتی کوچه‌های شهیدان مولوی و اردانی واقع در خیابان مهران»
با سلام و احترام، پیرو درج پیام درخواست یکی از شهروندان محترم در مورخ 28 شهریور 1400 با موضوع «نصب سرعت‌کاه در شهرک شریعتی کوچه‌های شهیدان مولوی و اردانی واقع در خیابان مهران»، در آن روزنامه، به اطلاع می‌رساند: «با توجه به امکان‌سنجی صورت گرفته و طرح در کمیته‌ایمنی و جلوگیری از تخلفات، پس از تأیید پلیس راهور منطقه 19 به‌صورت ویژه در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک قرار خواهد گرفت.»
مهرنوش ریاضی / رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 19

نظــــــر مـــردم

شلوغی مراکز تعویض پلاک/ یک شهروند: لطفاً مسئولان محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا مراکز تعویض پلاک خلوت‌تر گردد. در این شرایط کرونایی بسیار خطرناک است.

افزایش قیمت دستمال کاغذی/ آقای خامسی: علت افزایش قیمت دستمال کاغذی در بازار چیست؟ لطفاً مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی فرمایند.

امکان پرداخت قبوض جریمه رانندگی در تمامی بانک‌ها/ خانم مطرومی: لطفاً مسئولان محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی در تمامی بانک‌ها امکان پرداخت داشته باشد.

کمبود روشنایی در پارک بزرگراه دوران/ آقای کاسب از تهران: روشنایی در پارک بزرگراه دوران بسیار کم است. لذا از مسئولان محترم درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.