سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



عملیات آب و فاضلاب در خروجی خیابان رحیمی در افسریه/ خانم فوزی: بیش از یک‌ماه است خروجی خیابان رحیمی در افسریه به بزرگراه بسیج به علت عملیات شرکت آب و فاضلاب خیابان باریک شده است و تردد خودروها بسختی صورت می گیرد. لذا ترافیک این منطقه سنگین است لطفاً مسئولین محترم به این موضوع رسیدگی فرمایند.
عدم پرداخت وام ودیعه مسکن/ آقای کیاثی: بانک‌ها وام ودیعه مسکن را پرداخت نمی کنند. علت چیست؟ لطفاً پیگیر این موضوعات باشید.
قطع شدن نشانگر روز شمار افتتاح مترو آزادگان در کمربندی آزادگان/ یک شهروند: نشانگر روز شمار افتتاح مترو آزادگان که در کمربندی آزادگان نشان دهنده نزدیک شدن به افتتاح خط مترو اسلامشهر بود و به موعد آن هم نزدیک شده بود (90 روز) به یکباره و عجیب چند روزی است خاموش شده لطفاً مسئولان ذیربط نسبت به این موضوع و راه اندازی این ایستگاه دستورات لازم را صادر فرمایند.
افزایش نرخ بلیط هواپیما/ آقای کاسب: علت افزایش نرخ بلیط هواپیما چیست؟ مسئولان محترم به این موضوع رسیدگی فرمایند.
استمداد از استاندار مازندران: با سلام روستای تیرتاش به‌علت کوهستانی بودن و فرسایش زمین غیرقابل تردد بوده و نیازمند ترمیم آسفالت راه این روستا است. در ضمن رودخانه و کانال‌های این روستا احتیاج به لایروبی دارد و به‌علت ریختن زباله باعث بوی تعفن و بروز بیماری برای روستاییان شده. همچنین جوانان این روستا از امکانات ورزشی و فرهنگی محروم هستند. از استاندار محترم مازندران تقاضای رسیدگی به مشکلات زیاد این روستا را داریم.