پولادگر بعد از شکست، ترفیع درجه گرفت!

در حالی که از حدود یک ماه قبل مهدی علی‌نژاد از معاونت قهرمانی وزارت ورزش استعفا کرد، در این مدت شایعات زیادی در خصوص جانشین او مطرح شد. از ابتدا سیدمحمد پولادگر به عنوان گزینه اول این پست نامش مطرح شده بود، اما او در این مدت تمرکز خود را روی انتخابات فدراسیون تکواندو گذاشته بود و چند روز قبل با اختلافی نزدیک نتیجه این انتخابات را به هادی ساعی واگذار کرد.

اما بلافاصله بعد از جدایی پولادگر از تکواندو آن هم بعد از ٢١ سال، حکم او از سوی حمید سجادی به عنوان معاونت قهرمانی امضا شد. با اینکه تصور بر این بود ماجرای حضور پولادگر در وزارت ورزش منتفی شده و با شکست او در انتخابات فدراسیون تکواندو، این مدیر قدیمی باید از ورزش خداحافظی کند، اما سجادی با این حکم همه را سورپرایز کرد.

بدین ترتیب پولادگر از روز شنبه کار خود را به عنوان معاونت قهرمانی که در ارتباط مستقیم با فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس است، آغاز کرد و حتی مراسم معارفه او نیز برگزار شد. او در این مراسم گفت: «سعی و تلاش ما در این معاونت بر این خواهد بود که در لحظه بتوانیم کارها را انجام دهیم و به بعد موکول نکنیم. قطعا کاری موفق خواهد بود که به صورت گروهی انجام شود و ما نیز از ظرفیت همه مجموعه برای رسیدن به اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان بهره خواهیم گرفت.»



شاید جالب‌ترین اتفاق این باشد که پولادگر از این پس می‌تواند به عنوان مقام بالاتر از روسای فدراسیون‌ها روی کار هادی ساعی هم نظارت کند و در واقع همکاری این دو نفر در نوع خود جالب خواهد بود. واکنش ساعی به این ماجرا نیز جالب بود: «صددرصد پولادگر به تکواندو کمک می‌کند. همانطور که در کمیته بودم از تکواندو حمایت می‌کردم، او هم همین کار را انجام می‌دهد.»

پیش از این هم محمدرضا داورزنی و مهدی علی‌نژاد بعد از حضور در رأس یک فدراسیون در معاونت قهرمانی مشغول کار شدند و حالا نوبت به پولادگر رسیده است.