افشاگری نفتالی بنت درباره تهدید شدنش توسط نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی فاش کرد که نخست‌وزیر سابق این رژیم در جریان گفت‌وگوهای ماه مه گذشته درباره تشکیل دولت، او را تهدید کرده بود. به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، نفتالی بنت، نخست‌وزیر دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که در جریان گفت‌وگوهای ماه مه گذشته درباره تشکیل دولت این رژیم توسط بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق اسرائیل تهدید شده است.
بنت در این باره تصریح کرد: زمانی که نتانیاهو متوجه شد که به او اجازه نخواهم داد اسرائیل را به سمت برگزاری انتخابات برای پنجمین بار سوق دهد من را تهدید کرد. او به من گفت: گوش کن؛ فهمیده‌ام چه در سر داری، بنابراین بدان که من تمامی ابزارهایی را که در اختیار دارم علیه تو به کار خواهم گرفت و هواپیماهای بدون سرنشین را به سراغت می‌فرستم و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
وی ادامه داد: نتانیاهو درباره از ارتش‌اش متشکل از گروه‌هایی در اینترنت و افراد وابسته به او در رادیو و تلویزیون و همچنین شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کرد.
بنت گفت: متوجه شدم که همه چیز بر عهده خودم است و اگر تصمیمی نگیرم، اسرائیل از وضعیت موجود خارج نخواهد شد.
وی با اشاره به محاکمه نتانیاهو به اتهام فساد نیز افزود: نمی‌خواهم شاهد این باشم که نتانیاهو در زندان است؛ چراکه این تصویر خوبی برای او و برای شهروندان اسرائیل نیست.
سایر اخبار این روزنامه
انتقادهای غیرکارشناسانه چه آسیبی به هنرهای تجسمی می‌زند؟ فراستی اینجا، آنجا، همه جا! محمدعلی وکیلی مذاکره مستقیم؛ آری یا خیر؟ مرکز آمار در رابطه با تورم چه می‌گوید؟ روند کاهشی تورم از عدد تا واقعیت ۷ شهر ایران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد یورش امیکرون بر نقشه آبی کرونا مناقشه نفس‌گیر غرب و روسیه بر سر اوکراین ادامه دارد بحران اوکراین مقدمه‌ای برای وقوع جنگ جهانی؟ امیدواری ها قوت گرفت گام‌های نهایی رسیدن به توافق هسته‌ای نماینده ایرانشهر در مجلس: مردم باید پارتی داشته باشند تا بتوانند نان بخرند! تیم ملی ایران بدون شکست و برای ششمین بار به جام جهانی صعود کرد صعود مقتدرانه با حضور زنان و مردان ایرانی در پنجمین سفر استانی اژه‌ای به خراسان رضوی رخ داد هشدار دوباره رئیس قوه قضاییه برای ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها امیرعبداللهیان: هیچ گفت‌وگوی مستقیمی میان ایران و آمریکا انجام نشده است آیت‌الله رئیسی: بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند لاوروف: مذاکرات درخصوص تضمین‌های امنیتی تمام نشده است افشاگری نفتالی بنت درباره تهدید شدنش توسط نتانیاهو توضیح رسانه امنیتی عراق درباره حمله راکتی به فرودگاه بغداد «عصای موسی» دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی را شکافت