مردم و برف و باران باهم آمدند حماسه حضور در جشن ۴۳ سالگی انقلاب

روز جمعه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش فارس، جشن پیروزی انقلاب ملت ایران امسال برای دومین سال متوالی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متفاوتی برگزار می‌شود. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب شد امسال نیز این مراسم به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شود.
از ساعات ابتدایی روز گذشته همزمان در سراسر کشور موج همبستگی و غرور ملت ایران بار دیگر تجلی خود را در خودروهایی نشان داد که با نصب پرچم ایران و تصاویر امام راحل(ره)،‌ خلف صالحش مقام معظم رهبری و سیدالشهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند هیچ محدودیتی مانع از حضور آن‌ها در صحنه و بیعت مجدد با آرمان های انقلابشان نمی‌شود.
در استان تهران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر تهران و سراسر این استان برگزار شد. مردم انقلابی تهران از آغاز زمان رسمی مراسم سوار بر خودرو و موتورسیکلت از مسیرهای اعلام شده به سمت میدان آزادی حرکت کردند.


کرانه خلیج همیشه فارس مزین به عکس سردار دل‌ها شد
در استان بوشهر و کرانه خلیج همیشه فارس مردم از ساعات ابتدای با حضور پرشور خودروهای مزین به عکس سردار دل‌ها و پرچم‌ ایران در حال طی کردن مسیر راهپیمایی هستند.
در آرمان انقلاب شیعه و سنی برادرند
در استان خراسان شمالی در محل راهپیمایی شهرهای مختلف استان، جمع کثیری از مردم انقلابی از پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، همه قومیت‌های کرمانج، ترک، ترکمن، تات و شیعه و سنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.
صفوف فشرده خودروها در قم
در استان قم مردم انقلابی شهر قم با حضور در بلوار پیامبر اعظم(ص) و خیابان‌های اطراف در انتظار آغاز راهپیمایی خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
در استان البرز حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی چشمگیر بود و نشان می‌داد دلبستگی نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب به آرمان‌های اسلام و انقلاب کمتر از نسل اول نیست و خواب آشفته دشمن برای دور کردن نسل جوان از آرمان‌های انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد.
در کرج ۸۶ جوان البرزی به شکرانه سال‌ها استقامت و پایداری ملت غیور جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان این مرز و بوم سر آغاز زندگی مشترک خود را در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران جشن گرفتند.
بیعت گیلانی‌ها با انقلاب زیر باران رحمت الهی
در استان گیلان علی‌رغم بارش باران رحمت الهی، مردم به خیابان آمدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از سران استکبار را اعلام و بر حمایت خود از انقلاب تاکید کردند.
شکوه فجر انقلاب در نصف جهان
در چهل و سومین سال‌روز پیروزی، گلستان شهدای اصفهان میعادگاه مردم شهیدپرور اصفهان شده و این ملت نجیب این بار نه با پای پیاده بلکه سوار بر خودروها خودشان برای میثاق با شهدا می‌رسانند تا نشان دهند کرونا هم چون باد و باران و گرانی‌ها و گلایه‌ها مانع پایبندی‌شان به این نظام نشده است.
پرچم افتخار در دست هم‌میهنان موج می‌زند، مردم پرچم‌های ایران عزیز بر دست گرفته‌اند یا بر ماشین‌هایشان نصب کرده‌اند تا نشان دهند هویت‌شان، ایرانی بودن و انقلابی بودنشان به ۳ رنگ سرخ و سبز و سفید این پرچم گره خورده و با هم عجین شده است.
راهپیمایی مردم مازندران در زیر باران
مازندران دیار علویان است. مردم قهرمان این خطه با تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز در لحظه لحظه انقلاب پای کار بودند و تاریخ ایستادگی این غیور مردان تا همیشه در تاریخ خواهد ماند.جای جای سرزمین علویان نیز باحضور اقشار و موج به موج مردم در کنار هم، صحنه‌های زیبایی از همبستگی و اتحاد ملی را به نمایش می‌گذارند و میعادهای راهپیمایی ۲۲ بهمن پر می‌شود از مردمی که تا پای جان در راه حفظ نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. روز جمعه با وجود بارش باران در این استان مردم این خطه به خیابان‌ها آمدند و با مشت‌های گره کرده دشمنان را ناکام گذاشتند.
خوزستان قهرمان همچنان پای انقلاب ایستاده است
خوزستانی‌های غیور با حضور پرشور خود یاد رشادت‌های شیرمردان این خطه را در دفاع از اسلام و انقلاب زنده کردند و از ساعات ابتدایی راهپیمایی باحضور پر شور خود در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند.
استان همدان مردم در صفوف منظم و با نصب پرچم ایران و پلاکارد، مسیر راهپیمایی را به شکل شکوهمندی پیمودند.
در استان هرمزگان و شهر بندرعباس خودروهای شرکت‌کننده در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن نمادهایی از پرچم جمهوری اسلامی، پوستر و تراکت به همراه داشته و آمده‌اند تا عمق عشق خویش به میهن اسلامی‌ را به اثبات رسانده و لرزه بر جان دشمنان این سرزمین الهی بیاندازند.
در خراسان رضوی و شهر مشهد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با حرکت به سمت حرم مطهر رضوی، شکرانه پیروزی انقلابشان را با عشق به آستان ولایت اهل بیت (ع) پیوند زدند.
استان فارس نیز همزمان با شهرهای دیگر کشورمان در سالروز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، در قالب کاروان‌های خودرویی و موتوری به خیابان‌ها آمدند تا این روز بزرگ را پاس دارند.
مردم زنجان در چهل و سومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با وحدت کنار هم جمع شدند و زیر بارش برف و در هوای سرد، به دشمنان ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.
راهپیمایی خودرویی، موتوری و خانوادگی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه با حضور چشمگیر مردم و خانواده‌های کرمانشاهی برگزار شد.
در استان اردبیل با وجود بارش برف از پیرو جوان و زن و مرد همه آمده بودند تا شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند و بگویند که هیچ‌چیز نمی‌تواند آنها را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت جدا کند.
در استان لرستان مردم ازنا همزمان با بقیه شهرستان‌های این استان با حضور همه جانبه خود بار دیگر حضور عمیق آرمان‌های انقلاب را در ذهن و دل همه اقشار ایرانیان به رخ دنیا کشیدند.
در آذربایجان شرقی و شهر تبریز مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد. این مراسم از میدان بزرگ ائل‌گلی شروع شده که کاروان از مسیر جاده ائل‌گلی به طرف پل کابلی و چای‌کنار به سمت میدان ساعت و سه راه طالقانی حرکت کردند.
آحاد مردم شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری اعم از کسبه، تاکسی‌داران، دانشجویان، جوانان و حتی کودکان با حضور خانوادگی در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب‌شان را جشن گرفتند.
در چهل و سومین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با حضور خود اعلام کردند که بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نمی‌گیرند. قطعا این حضور باشکوه نه تنها موجب تقویت، همبستگی و استحکام هرچه بیشتر ملت می‌شود بلکه دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.
در استان کردستان خانواده‌های سنندجی با تزئین خودروها و موتورهای خود و نیز با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر شهرهای استان و کشور مسیرهای تعیین‌شده را طی کردند. مردم سنندج امروز با حضور در محوطه استادیوم 22گولان پس از اجرای برنامه‌های آغازین نظیر اجرای گروه‌های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودروی خانوادگی در سطح خیابان‌های شهر سنندج را برگزار کردند.
مردم دارالعباده با حضور پرشور خود در رژه موتوری و خودروی یوم‌الله 22 بهمن در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی گل کاشتند.
در استان کرمان نیز مردم انقلابی و ولایتمدار دیار حاج‌قاسم در چهل و سومین فجر انقلاب، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.
در استان گلستان همزمان با فرارسیدن ۴۳ سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری با حضور گسترده مردم شریف گرگان از میدان مازندران گرگان به سمت میدان کریمی برگزار شد.
مردم استان سمنان در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی و هم‌زمان با دیگر مناطق ایران با حضور حماسی خود به‌صورت خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های مقدس حضرت امام(ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.
در استان آذربایجان غربی حضور اقشار مختلف مردم با فرهنگ‌ها و گویش‌های مختلف و سن و سال‌های متفاوت به صورت خودرویی و خانوادگی، حضور موتور سواران، دوچرخه سواران،با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از نکات جالب توجه این راهپیمایی پرشور بود.
در برخی شهرستان‌ها راهپیمایی مردم همزمان با بارش رحمت‌ الهی بود که نه تنها از حضور مردم نکاست بلکه شور و حال خاصی به این تجمع و راهپیمایی داد. مردم انقلابی و ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با خلق حماسه‌ای دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق بستند.
از ساعات ابتدایی صبح روز جمعه مردم ایلام با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استبکار جهانی و با مشت‌های گره کرده و سر دادن فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.
علی‌رغم اینکه راهپیمایی امسال به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد، اما در استان قزوین شهروندان فاقد خودرو شخصی هم بودند که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، با در دست داشتن پرچم‌هایی در مسیر رژه خودرویی ایستاده بودند و با تکان دادن پرچم‌ها و سر دادن شعارهای انقلابی، در جشن انقلاب شرکت کردند.
در استان مرکزی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده اقشار مختلف مردم استان مرکزی در شهرهای مختلف برگزار شد. از جلوه‌های ویژه راهپیمایی امسال حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی بود.
سایر اخبار این روزنامه
چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر هم با حواشی بسیار به پایان رسید هیاهوهای چهلمین سیمرغ محمدعلی وکیلی تفاوت شخصیتی آقایان رئیسی و احمدی‌نژاد! فدراسیون فوتبال ایران‌؛ برگزاری مجمع یا ورود فیفا عزل یا ادامه کار عزیزی خادم در سه سناریو مذاکرات وین چند قدم با توافق فاصله دارد؟ ژست کاذب طرف‌های غربی در گام آخر مذاکره پایان جدال بر سر «سند رسمی وسایل نقلیه» برگ سبز پلیس کافی است «ابتکار» راهکار کاهش نرخ تورم را بررسی کرد راهی برای فرار اقتصاد از هیولای گرانی مردم و برف و باران باهم آمدند حماسه حضور در جشن ۴۳ سالگی انقلاب رئیس جمهوری در پیش خطبه‌های نماز جمعه: نگاه به غرب کشور را نامتوازن کرده است محمد باقر قالیباف: انقلاب اسلامی نتیجه باورمندی امام به مردم بود خطیب موقت نماز جمعه تهران: انقلاب اسلامی امید مستضعفان و ملت‌های آزادیخواه شد ۵ ابزار «جو بایدن» برای تضمین به ایران امیرعبداللهیان: ایران روابط متوازن خود را با آفریقا، آمریکای لاتین و اروپا گسترش می دهد دعوت پاشینیان از رئیسی برای سفر رسمی به ارمنستان