ادای احترام فرمانده کل سپاه به شهدای مدافع حرم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی هوافضا سپاه، عصر دیروز با حضور در معراج شهدای تهران، نسبت به پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم که روز سه شنبه در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه دمشق به شهادت رسیده بودند، ادای احترام کردند.
در این مراسم معنوی که با حضور مردم شهیدپرور تهران برگزار شد، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی و سردار حسین حاجی‌زاده به اتفاق جمعی از فرماندهان سپاه، ضمن قرائت فاتحه بر پیکر‌های احسان کربلایی‌پور و مرتضی سعیدنژاد، به این شهیدان مدافع حرم، ادای احترام کردند. بهادری جهرمی، سخنگوی دولت هم عصر دیروز با حضور در ستاد معراج شهدای تهران، ضمن وداع با شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه، به خانواده‌های این شهیدان تسلیت گفت.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه هم روز گذشته در همایش سراسری مسئولان و مدیران روابط عمومی سپاه، با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران شجاع و دلاور مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی‌پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد در حمله جنایتکارانه و ددمنشانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق به خانواده‌های معظم این شهیدان و آحاد ملت ایران تأکید کرد: خون این شهدای مظلوم و عزیز موجب تقویت روحیه و انگیزه مجاهدان امت اسلامی خواهد شد و دشمن صهیونیستی هم می‌داند از اینگونه جنایات طرفی نخواهد بست و پاسخ‌های قاطع دریافت خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه نیز روز گذشته در اظهارنظری، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را که منجر به شهادت دو تن از مدافعان حرم شد، محکوم کرد. سعید خطیب‌زاده به دنبال جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این دو شهید گرانقدر و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام جنایتکارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پاسخگو نمودن این رژیم آپارتایدی در قبال اینگونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه دانست. روابط عمومی کل سپاه هم در اطلاعیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده‌های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی‌سبیل‌الله تأکید کرده است‌: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.