مداحی عید فطر خطاب به روحانی کاردرستی نبود

محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین در رابطه با کابینه آینده گفت: امیدوارم کابینه پویایی ایجاد شود که هم در فکر و عقل و هم در کار پویا باشد. متاسفانه برخی حرف‌های تند در جامعه زده می‌شود در برخی جاها می‌گویند آیا تنفیذ انجام می‌شود یا نه از این تردیدها ایجاد می‌کنند یا اینکه زمان انتخابات هرکس چه گفت و صدا و سیما باید تکلیفش
یک سره شود.
او در ادامه در رابطه با واژه آتش به اختیار گفت: اگر کسی آتش به اختیار را مساوی تحقیر و فحش بداند رهبری باید بنده خدا توضیح دهد که منظور من این نبود و این کار نیروی انقلابی را بدنام می‌کند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما انتخابات‌ها را با هم منطبق کردیم قبلا هر سال انتخابات داشتیم ما این را ادغام کردیم چون برای مردم انتخابات مهم است اگر قرار باشد پس‌لرزه‌های آن مثل پیش‌لرزه باشد و برخی تلاش کنند چهار سال یک نفر موفق نباشد درست نیست. بلکه این تعداد هم باید تلاش کنند کار دولت پیش برود کسانی که دلشان برای ایران می سوزد باید تلاش کنند.
به گزارش ایلنا، او با اشاره به حواشی روز عید فطر گفت: در رابطه با مداحی روز عید فطر من نقدها را وارد می‌دانم بعد از یک ماه روزه و تعبد و طاعت و اطاعت مردم برای جشن و عیدی گرفتن می‌آیند و اینکه این روز به یک مسئله‌ای کشانده شود که خطاب به رییس‌جمهور مداحی شود کار درستی نبود. مسئولان ستاد نماز جمعه گفتند از محتوا بی‌اطلاع بودند شاید این طور بوده من خودم بعضی وقت‌ها دعوت شدم و هیچ گاه ستاد با من چک نکرده و به ظاهر طرف اعتماد می‌شود این بعید نیست اما این باعث می‌شود سعی کنند بیشتر از قبل این موارد را کنترل کنند.