اجتماع بزرگ «مهر فاطمی» در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد

به گزارش فارس، این اجتماع در راستای تبیین مسئله حجاب در اسلام و ارائه مطالبات بانوان با حضور بانوانی از قشرهای مختلف و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این اجتماع بزرگ ضمن عرض تبریک عید قربان و غدیر، گفت: دشمن انقلاب این روز‌ها به گوهری چون حجاب هجمه‌های زیادی وارد می‌کند، رهبر انقلاب فرموده بودند که هر ارزشی که باعث حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود مورد هجمه دشمن خواهد بود لذا ملت ما به همه بانوان محجبه افتخار می‌کند چرا که خار چشم دشمنان انقلاب هستند.
در ادامه برنامه، گروه هنری ریحانه نمایش آهنگ عفاف را اجرا کردند. در این اجتماع باشکوه دختران دهه هشتادی و نودی نوشته‌هایی با عناوین «چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست، حرمت دارد»، «حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و مصونیت در برابر شیطان و تهاجم فرهنگی است»، «اصالت زن مسلمان عفت اوست»، «حجاب یعنی مدیریت احساس برای حضور فعال در جامعه» را دست داشتند و با راه‌اندازی پویش «ایران عفیف» اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.
حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ نیز در این مراسم گفت: جنگ همه جانبه‌ای داریم، بانوان محجبه امروز رزمندگان اصلی این جبهه در صیانت از عفاف و حجاب هستند. درود خدا بر تک تک شما خواهران و مادران این سرزمین باد.


در ادامه مراسم برای متبرک کردن فضا و ادای احترام به ساحت مقدس امام رئوف، صلوات خاصه امام رضا(ع) قرائت شد.
بانوان جوان و نوجوان محجبه‌ای که برای پاسداشت عفاف و حجاب در این مراسم حضور پیدا کرده بودند، با سردادن ندای «لبیک یا خامنه‌ای» در سالن با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.
مدافعان حریم خانواده یک صدا با قرائت میثاق‌نامه عهد بستند تا همچون سرور زنان عالم حضرت زهرا(س) حافظ عفاف و حجاب باشند.
در حاشیه این مراسم تعدادی از نوجوانان و جوانان با شنیدن صدای سرود «سلام فرمانده» شروع به همخوانی کردند.