سرلشکر باقری و سرلشکر موسوی در پیام‌­های جداگانه­‌ای روز پدافند هوایی را تبریک گفتند


سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرار رسیدن سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی را تبریک گفت. در ابتدای این متن آمده: فرارسیدن دهم شهریورماه «روز پدافند هوایی» را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان مجاهد شبکه یکپارچه و مطمئن پدافند هوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می‌گویم. سرلشکر باقری در ادامه آورده: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیروهای مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ آسمان ایران اسلامی را صیانت و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات و خطرات فراروی فضای میهن اسلامی را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
سرلشکر باقری تصریح کرد: به مناسبت این روز مبارک و خجسته که به پاس رشادت‌ها، مجاهدت‌ها وحضور مستمر و مقاوم به نام دلاورمردان پدافند هوایی نیروهای مسلح مزین گشته است بر خود وظیفه می‌دانم از همّت سترگ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی نگهبانان غیور و مقتدر مجموعه پدافند هوایی نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه فرماندهی و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌(ع) قدردانی کرده و با اظهار خرسندی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه آنان برای رویارویی موفق با تهدیدات متصور، توفیق آنان در اجرای ماموریت‌های خطیر و راهبردی محوله تحت تدابیر فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند قادر متعال طلب می‌کنم.
پیام سرلشکر موسوی


همچنین امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن روز پدافند هوایی را به امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی ارتش، در متن این پیام آمده است: دهم شهریور که با تصویب فرماندهی معظم کل قوا به‌عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از غیورمردان پدافند هوایی که با چشمان همیشه بیدار و تیزبین و ایثار، شجاعت و پایمردی در سال‌های غرورآفرین ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن با رصد هوشمندانه و شبانه‌روزی مانع از نفوذ دشمنان به حریم هوایی کشورمان شدند، تجلیل کنیم.
فرمانده ارتش افزوده است: اینجانب دهم شهریور سالروز پدافند هوایی را به جنابعالی، آحاد کارکنان سلحشور و ولایتمدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های صبور و محترم ایشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، ارتقای روز افزون آن نیروی پرافتخار را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.»