تشییع شهدا در گوشه گوشه وطن

در شهرستان آمل، پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی این شهر زیر آسمان بارانی بر دوش مردم ولایتمدار این شهر تشییع و در جوار امامزاده ابراهیم(ع) به خاک سپرده شدند. پیکر شهیدان هادی چاکسری و علی فاضلی، در میان حزن و اندوه خانواده‌ها، مسئولان استانی و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی مردم هزار سنگر از میدان قائم تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) آمل تشییع شد

​​​​​​​گروه سیاسی/ روز گذشته شهرهای همدان، نسیم‌شهر در استان تهران و آمل در مازندران نیز شاهد برگزاری مراسم تشییع پیکر 4 شهید مدافع امنیت بودند. یکی از این شهدا، احسان مرادی بود که در حادثه تروریستی شاهچراغ به شهادت رسید و دیگری پیکر پاک امیرکمندی، شهید مدافع امنیت بود که از سوی مردم شهیدپرور نسیم‌شهر تشییع و به خاک سپرده شد. در آمل، پیکر دو شهید بسیجی تشییع شد که در یک حمله تروریستی در این شهر به شهادت رسیدند.
به گزارش ایرنا، در شهر همدان، پیکر پاک و مطهر شهیداحسان مرادی با حضور پرشور و حماسی مردم و شماری از مسئولان استانی تشییع شد. مردم دارالمؤمنین همدان با حضور گسترده و پرشور خود اقدام تروریستی در شیراز را محکوم و بر ضرورت هوشیاری و اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمنان تأکید کردند. «احسان مرادی» ۵۸ ساله از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ و اهل روستای دهپیاز از توابع بخش همدان بود که عصر چهارشنبه گذشته در جمع نمازگزاران و به دنبال حمله تروریستی به شهادت رسید.


تشییع پاسدار شهید در نسیم شهر
در نسیم شهر نیز مراسم تشییع پیکر پاک شهید امنیت، پاسدار امیر کمندی با حضور پرشور مردم شهیدپرور نسیم‌شهر و همرزمان این شهید برگزار و پیکر این شهید در آستان مقدس امامزاده اسماعیل نسیم‌شهر به خاک سپرده شد. سرهنگ دوم پاسدار امیر کمندی، یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چهارشنبه گذشته در حین مقابله با اغتشاشگران در خیابان ستارخان، از سوی یکی از مخلان نظم و امنیت بر اثر اصابت نارنجک دستی از ناحیه سر مجروح شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید متولد سال ۱۳۷۰ و دارای دو فرزند (یک پسر یک ساله و یک دختر سه ساله) است که در دفاع از جان و مال و ناموس مردم جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدای انقلاب کرد.
تدفین در روز بارانی آمل
در شهرستان آمل نیز، پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی این شهر زیر آسمان بارانی بر دوش مردم ولایتمدار این شهر تشییع و در جوار امامزاده ابراهیم(ع) به خاک سپرده شدند. پیکر شهیدان هادی چاکسری و علی فاضلی، در میان حزن و اندوه خانواده‌ها، مسئولان استانی و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی مردم هزار سنگر از میدان قائم تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) آمل تشییع شد. شرکت‌کنندگان در آیین تشییع با سردادن شعارهایی حادثه تروریستی پنجم آبان ماه آمل را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران شدند. شهیدهادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و شهیدعلی فاضلی متولد ۱۳۷۲، از نیروهای بسیج مردمی بودند که شامگاه پنجشنبه پنجم آبان در حمله تروریستی در شهر آمل با شلیک گلوله از سوی آشوبگران به شهادت رسیدند.
قطعه 26، میزبان شهید معصومی
جمعه گذشته نیز پیکر مطهر شهید «سیدفریدالدین معصومی» از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در جمع پرشور نمازگزاران نماز جمعه تهران تشییع و در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت‌زهرای تهران آرام گرفت. شهید سیدفریدالدین معصومی، دارای مدرک دکترای مکانیک مدیرعامل جهادگر هلدینگ برق و انرژی غدیر که برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌ها در استان فارس به شیراز سفر کرده بود، بعدازظهر روز چهارشنبه ۴ آبان ماه برای نماز مغرب و عشاء در جوار ضریح حضرت احمد بن موسی حضور یافت که در حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) به شهادت رسید.