پرداخت معوقه مهر در آخر آبان


افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشکری ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب شد اما اجرای آن معطل تأمین اعتبار ماند. از قرار معلوم این ماه یعنی آبان‌ماه، مشمولان افزایش حقوق را دریافت خواهند کرد ضمن اینکه مابه‌التفاوت مهر نیز همراه با حقوق همین ماه پرداخت خواهد شد.
سید مسعود میرکاظمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه با توجه به ابلاغ افزایش حقوق کارمندان آیا بودجه آن‌هم برای پرداخت تأمین شده است، پاسخ مثبت داد و گفت: از آبان‌ماه اصلاحات انجام می‌شود و مابه‌التفاوت مهرماه در همین حقوق آبان پرداخت می‌شود. میزان این افزایش بین 10 تا 20 درصد است و مزایای مزدی نیز مشمول افزایش خواهد شد. در عین حال برای بازنشستگان فرهنگی بعد از شهریور 1400، احکام رتبه‌بندی در ماه جاری صادر خواهد شد و این بازنشستگان مزایای رتبه‌بندی را از آذر دریافت خواهند کرد.
احکام ترمیم حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح بارگذاری شد


همچنین خبر می‌رسد  احکام ترمیم حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سامانه‌ ساتا بارگذاری شده است. از ساعات ابتدایی صبح دیروز، احکام ترمیم حقوق این بازنشستگان در سامانه بارگذاری شده و قابل دریافت است.
بازنشستگان نیروهای مسلح از مهرماه مشمول افزایش حقوق شده‌اند اما پرداخت‌ها از این ماه آغاز می‌شود. این بازنشستگان در آبان، مابه‌التفاوت مهر را نیز دریافت خواهند کرد. ظاهراً حقوق آبان این بازنشستگان طی سه روز آینده پرداخت خواهد شد.