دستگیری قاتلان شهدای مشهد و اصفهان

گروه سیاسی/ پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی ۲۵ آبان اصفهان ‌بر دستان مردم اصفهان تشییع شد. در این آیین تشییع که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزارشد، تشییع کنندگان خواستار پایان مماشات با اغتشاشگران و فتنه برانگیزان شدند. پس از اقامه نماز بر پیکر این شهدا به امامت آیت‌الله مهدوی، پیکر مطهر شهید محسن حمیدی در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد. همچنین پیکر مطهر شهید محمد حسین کریمی در زادگاهش دلیگان برخوار و پیکر سرهنگ اسماعیل چراغی از نیرو‌های فراجا در زرین شهر و در جوار شهید قجه‌ای به خاک سپرده شد.
بازداشت عوامل حادثه همزمان با تشییع شهدا
همچنین در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش تسنیم، ‌این تیم متشکل از اراذل و اوباش سابقه‌دار استان، دارای سابقه قضایی و وابستگی به جریان نفاق بودند که با تهیه سلاح جنگی در شامگاه 25 آبان اقدام به شهادت دو نفر از بسیجیان و یک نفر از نیروهای فراجا کردند.  در بازرسی از منازل این افراد بمب‌های کپسولی دست‌ساز و انواع سلاح سرد و گرم کشف شد. روز گذشته مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان نیز از دستگیری ۲ اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد خبر داد. این افراد با تهیه مواد آتش‌زا قصد داشتند اموال عمومی و دولتی را تخریب کنند و از مخفیگاهشان ۱۱ کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.
روز گذشته همچنین پیکر پاک مدافع امنیت شهید پاسدار «نادر بیرامی» بر دستان مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان صحنه در استان کرمانشاه تشییع شد. 


دستگیری قاتل شهدای مشهد در سمنان
 کمتر از 48 ساعت پس از تشییع و تدفین شهیدان مدافع امنیت مشهد «دانیال رضازاده» و «حسین زینال زاده» تروریست عامل شهادت آنها دستگیر شد. مجیدرضا رهنورد ۲۳ ساله و اهل و ساکن مشهد که به قتل دو نفر از حافظان امنیت با چاقو اعتراف کرده نیمه شب یکشنبه در حالی که سعی داشت در پوشش اتباع خارجی از کشور متواری شود در چتر اطلاعاتی قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه به همراه همدستانش دستگیر شدند. خودروی توقیف شده پنج سرنشین داشت که ۲ نفر ایرانی و ۳ نفر از اتباع خارجی بودند.  فرد دستگیر شده در اولین اظهارات پس ازبازداشت با بیان اینکه قصد داشته به وسیله قاچاق‌بر به ترکیه فرار کند، گفت: «از لحاظ روحی حال مساعدی نداشتم. تحت تأثیر اخبار ناگواری بودم که در فضای مجازی درباره اتفاقاتی که برای مردم افتاده و درگیری بین مأموران و مردم منتشر شده بود.  ساعت یک و نیم خانه بودم. درگیری شده بود. چاقو دستم بود. رفتم پایین در را باز کردم و حمله‌ور شدم سمت بسیجی‌ها.» او در پاسخ به این سؤال که اگر دلت برای مردم سوخته بود چرا بجز بسیجی‌ها به مردم هم حمله کردی و چاقو زدی، گفت: «قدرت تصمیم‌گیری و کنترل روی خودم نداشتم. اصلاً متوجه نشدم چند نفر را زدم و چه کسی را زدم. باور کنید اصلاً دست خودم نبود.»