دومین پرتاب تخم‌مرغ به پادشاه انگلیس در یک ماه

جوان ۲۰ ساله‌ای که به سمت چارلز سوم پادشاه انگلیس تخم‌مرغ پرتاب کرد دستگیر شد.به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز، این حادثه سه‌شنبه همین هفته زمانی که شاه چارلز در مرکز شهر لوتون در حال پیاده‌روی بود، اتفاق افتاد. چارلز به‌طور موقت توسط کارکنان امنیتی از میان جمعیتی که جلوی تالار شهر اجتماع کرده بودند دور شد ولی پس از انتقال به منطقه‌ای دیگر همچنان به پیاده‌روی و دیدار با مردم منطقه ادامه داد.
چارلز سوم از زمان تاجگذاری تا حال چندین بار از سوی مردم انگلیس و مخالفان نظام سلطنتی در این کشور مورد حمله قرار گرفته است. این حادثه دومین بار در یک ماه اخیر است که به سمت شاه چارلز تخم‌مرغ پرتاب شده است. ماه گذشته میلادی نیز یک معترض در منطقه یورک و پس از پرتاب چند تخم‌مرغ به سمت شاه چارلز دستگیر شد. او در حال پرتاب تخم‌مرغ‌ها به سمت او فریاد زد: این کشور روی خون بردگان ساخته شده است.
در جریان مراسم خاکسپاری الیزابت که برآورد می‌شود چندین میلیارد پوند هزینه در برداشت نیز یکی از معترضان در میان جمعیت فریاد زد که بریز و بپاش خاندان سلطنتی از جیب مردمی تأمین می‌شود که با تورم بی‌سابقه و بحران هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.