اینترنشنال بدنام باز هم رودست خورد

مَثل این روز‌های اپوزیسیون خارج از کشور و پادو‌های رسانه‌ای بن سلمان و دیگر شرکا، مانند اسب‌های درشکه‌ای می‌ماند که از فرطی خستگی همدیگر را گاز می‌گیرند.
پس از سه ماه جنگ افروزی و تدارک یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، امنیتی، اقتصادی و تروریستی که با هوشیاری ملت ایران به‌رغم خسارت‌های بسیار مادی و معنوی خنثی شد، رسانه‌های درمانده وابسته ضمن اینکه یکدیگر را متهم می‌کنند که عامل نفوذی جمهوری اسلامی هستند، بعضاً در دخیل بستن به شخصیت‌های غربی هم ناکام مانده‌اند.
همین دو روز پیش بود که مجری تلویزیون بدنام اینترنشنال با دعوت از وزیر سابق اقتصادی یونان در یک گفتگو، از او خواست از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک گروه تروریستی یاد کند که با واکنش غیر منتظره این مقام سابق دولت یونان مواجه شد. یانیس واروفاکیس وقتی در مقابل این سؤال قرار گرفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گنجانده شود، گفت: «اگر فقط سپاه را در آن لیست بگذاریم و رژیم تروریستی اسرائیل، رژیم مشمئزکننده سعودی که مردم یمن را قتل‌عام می‌کند و همچنین CIA یعنی نهادی را که جنایات زیادی حتی در کشور شما مرتکب شده وارد لیست نکنیم قابل قبول نیست.»
مجری مستأصل اینترنشنال وقتی با این واکنش مواجه شد، پاسخی به مقام سابق یونانی نداشت جز اینکه بگوید: «شما فرافکنی می‌کنید.»!
اگرچه ساحت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبرا از این است که با گروه‌ها و رژیم‌های خونخواری مانند آنچه در بالا آمد، مقایسه شود، اما همین تلاش ناکام هم نشانه شکست سیاست‌های خصمانه غرب علیه نظام اسلامی است که حتی خود غربی‌ها هم حاضر نیستند، با آن همسویی داشته باشند.