قهرمانان در کنار مردم

شهروند آنلاین؛ درود و تحسین ما نثار نیروهای امدادگر، داوطلبان جوان، پرسنل جمعیت و کادر درمانی و بیمارستانی هلال‌احمر که همواره در هنگام وقوع حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی با اقدامات ایثارگرانه خود به یاری هموطنان حادثه‌دیده شتافتند و تمام تلاش خود را برای سلامتی و نجات جان آنان به کار بستند.

درود ما بر همکارانی که در سخت‌ترین شرایطی که به‌جز خداوند متعال کاری از دست کسی بر نمی‌آمد در کنار هموطنان مستأصل از حوادث و کودکان آسیب‌دیده، سالخوردگان، بانوان باردار و همنوعان نیازمند کمک بودند. قهرمانان بشردوستی که در تلاش برای نجات دادن جان دیگران، امید آفریدند و در شرایط دشوار و بحرانی، حقوق و عزت انسان‌ها را پاس داشتند.

هفت اصل بی‌غرضی، خدمت داوطلبانه، استقلال، بی‌طرفی، جهانشمولی، یگانگی و بشردوستی همواره مبنای عمل ما بوده و هدف ما پیش‌بینی و پیشگیری از بحران و حفاظت و حمایت از مردم در شرایط سخت است.



در شرایطی که پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی پیش‌بینی می‌شد حجم سفرهای نوروزی به بالاترین میزان خود برسد، مجموعه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با تمهیدات اتخاذ شده، در آمادگی کامل پیش از شروع سال جدید در تمام جاده‌ها و مسیرها و مراکز، حضوری فعال و مؤثرتر و پررنگ‌تر از خود برجای گذاشت‌.

بخشی از خدمات جمعیت هلال‌احمر در نوروز 1402شامل اقدامات در قالب طرح‌های ملی در حوزه‌های امدادونجات، جوانان، داوطلبان، بهداشت و درمانی است. این خدمات حاصل تلاش بیش از 60هزار نفر از کارکنان، داوطلبان و اعضای جوان و پرشور جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور است که با ایثار و ازخودگذشتگی در بهترین روزهای نوروز و بهار و ماه مبارک رمضان از خانواده خود دور بوده و بدون چشمداشت و برای رضای پروردگار برای خدمت به همنوع که بالاترین ثواب را در پیشگاه خداوند متعال خواهد داشت، همراه و یاور جمعیت هلال‌احمر بودند.

امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این خدمات انسان‌دوستانه و بشردوستانه گامی هر چند کوچک در مسیر کاهش حوادث و سوانح و ارائه خدمات بهینه به هموطنان و مسافران نوروزی کشور در جای‌جای میهن اسلامی برداشته باشیم. برای من خوشایند است که در کنار تنها ذکر قطره‌واری از دریای فداکاری، از جان‌گذشتگی، کاربلدی، آمادگی و حضور مستمر همکارانم، به هر بهانه‌ای قدردان درخشش تحسین‌برانگیزشان باشم.

دعای خیر مردم و دست توانای ایزد منان پشت و پناهتان.

//انتهای پیام

به تماشای تاریخ 100ساله جمعیت