روایتی ناگفته از کشته‌سازی در شهرک اکباتان

اختلافات میان عوامل فتنه‌ای که به نام «زن، زندگی، آزادی» به وجود آمده، باعث شده تا شاهد افشاگری‌هایی در میان آن‌ها علیه یکدیگر باشیم. در این افشاگری‌ها گاه نکات جالب توجهی بیان می‌شود. در روز‌های اخیر یکی از این کانال‌های تلگرامی که به دلیل اختلافات مالی با مدیران دست به افشاگری علیه براندازان می‌زند پرده از ماجرای یکی از کشته‌سازی‌های فتنه زن، زندگی، آزادی برمی دارد.
ماجرایی که این کانال تلگرامی افشا کرده، مربوط به مرگ فردی به نام فرزین معروفی جوانی اهل مهاباد است که سال گذشته در شب بازی فوتبال ایران و امریکا در جریان جام جهانی قطر، فوت کرده است.
وب‌سایت ایران وایر که از طرف فرقه ضاله بهائیت حمایت مالی می‌شود در شرح شب حادثه‌ای که منجر به فوت فرزین معروفی شده، نوشته است: «در شب کشته شدن فرزین، چندین نیروی لباس شخصی در حالی که دوستان فرزین را همراه خود داشته‌اند، به محل زندگی او مراجعه می‌کنند و وقتی متوجه می‌شوند که خانواده منزل نیستند، به‌سراغ یکی از همسایه‌ها می‌روند؛ به همسایه گفته بودند باید خانواده به کلانتری مراجعه کنند. پدر فرزین در شب کشته شدن فرزند خود، برای انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری بود، بر اساس این خبر فرزین معروفی پس از بازی فوتبال به ضرب گلوله‌ای مشکوک کشته شده است!»
این کانال تلگرامی که نقش اساسی در اغتشاشات محله محور دارد نوشته است: «دیگه چیزی که به چشم دیدیمو لطفاً تکذیب نکنین! فرزین معروفی ۸ آذر ساعت ۲۱:۴۵، یک ساعت قبل از شروع بازی ایران-امریکا در اتوبان ستاری روبه‌روی باشگاه پاس با ماشین ۲۰۶ شخصی به اسم مهدی به گاردریل می‌کوبن که عکس‌های تصادفو توئیت کرده بودیم. متوجه شدیم یکی از سه سرنشین، فرزین معروفی از بچه‌های آپادانا فوت شده؛ ماجرا تیرخوردن او در شب بازی از اساس دروغ است.»
کشته‌سازی از سناریو‌های همیشگی اهل فتنه بوده است. سال ۸۸ غیرحرفه‌ای‌تر بودند و کشته‌هایی که می‌ساختند، بعداً زنده می‌شدند! و معلوم می‌شد نه تنها ادعای بازداشت و شکنجه و مرگ صحت ندارد، بلکه فرد مورد نظر از منزل فرار کرده و حالا شناسایی شده و به خانواده تحویل داده شده است، در حالی که جنبش سبز برای او مراسم ختم هم گرفته بود!