برای رسیدن به قهرمانی مسیر سختی در انتظارمان است

  [شهروند] نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، یکشنبه شب مقابل فلسطین برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند در نخستین گام، مقتدرانه از سد رقیب خود بگذرند. برتری 4بر یک مقابل فلسطین سبب شد تا گفت‌وگوی مفصلی با هادی طباطبایی درخصوص ادامه راه ملی‌پوشان فوتبال کشورمان داشته باشیم که در ادامه خواهید خواند.

نتیجه خوبی گرفتیم اما انتظار کیفیت بیشتری داشتیم
نتیجه راضی‌کننده‌ای کسب کردیم، اما یکشنبه‌شب گذشته از نظر کیفیت، انتظار بیشتری از ملی‌پوشان کشورمان داشتیم. بازی چندان زیبایی ندیدم، اما خدا را شکر که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در این گروه چون اختلاف ما با سایر تیم‌ها بسیار زیاد است؛ این نتایج می‌تواند کمک خوبی به تیم ملی ما کند. این تیم‌ها نمی‌توانند برای ما چالش ایجاد کنند و بچه‌ها باید مقابل آنها فکر کسب تجربه باشند تا بروند برای انجام مسابقات مهم‌تر در مراحل بالاتر.

نباید آنقدر به فلسطین موقعیت می‌دادیم
در بخش ترکیبی و تاکتیکی خیلی مشخص نیست که چه برنامه‌ای داریم. در پرس و دفاع تیمی، برنامه مشخصی نداشتیم و همچنین سرعت بازی هم چندان خوب نبود. فلسطین از نظر بدنی و قدرت فیزیکی خیلی خوب بود، اما از نظر فوتبالی حتی در حد استاندارد نبودند، ما از نظر پرس، خوب نبودیم، اما فلسطین توان حضور در موقعیت جریمه را در خیلی از اوقات نداشت، اما با این شرایط هم متأسفانه ما موقعیت زیادی به آنها دادیم. وقتی به این راحتی روی دروازه ما خطر ایجاد می‌شود، در ادامه احتمالا می‌توانیم دچار دردسر شویم. حالا هم چون تیم در کوران مسابقات است، نباید درخصوص نقاط ضعف صحبت کنیم. همه این مسائل را می‌شود بعد از جام ملت‌ها بررسی کرد.
 3 بازی مرحله گروهی باید برای ما تجربه شوند



دو بازی آینده ما مقابل امارات و هنگ‌کنگ است، از نظر فوتبالی نه امارات و نه هنگ‌کنگ در حدی نیستند که بتوانند ما را اذیت کنند. شرایط امارات کمی بهتر است، اما آنها هم توان مقاومت کردن مقابل ما را نخواهند داشت. از این دو بازی باید نهایت استفاده را داشته باشیم که در مرحله بعد، این تجربه بتواند به ما کمک کند. تیم‌های منطقه شرق آسیا که معمولا شبیه هم بازی می‌کنند و آنها نسبت به هم شناخت خوبی هم دارند و باید ببینیم ما مقابل آنها چه
خواهیم کرد.

قهرمانی در این رقابت‌ها خیلی سخت است
هر تیمی که از نظر ذهنی و بدنی آماده‌تر و کیفیت فردی و تاکتیکی بهتری داشته باشد، می‌تواند قهرمان شود. روی کاغد همین 3یا 4تیم شانس قهرمانی را دارند، اما در نهایت نتیجه در زمین مشخص می‌شود؛ اینطور نیست که متر و معیاری را در نظر بگیریم و بگوییم کره، ژاپن یا ایران قرار است قهرمان شوند. شانس با این تیم‌هاست اما باید صبر کنیم، حداقل مسابقات دوم هم انجام شود تا بتوانیم نظر بدهیم. در مورد اینکه تیم ملی ما شانس قهرمانی دارد یا نه هم باید بگویم شرایط بسیار سخت است. با این بازی‌ای که از تیم ملی می‌بینیم به‌نظر می‌آید که کار خیلی سختی برای کسب قهرمانی داریم.

سایر اخبار این روزنامه
‌نفتکش آمریکایی طبق قانون بین‌الملل توقیف شد‌‌ معدل واقعی دانش‌آموزان کشور اعلام شد نگاه دریاچه ارومیه به آسمان روزی که «شاه با فرح فرار کرد» اجازه لانه‌گزینی به فساد را نمی‌دهیم به آمریکا و انگلیس هشدار می‌دهیم جنگ علیه یمن را متوقف کنند برای رسیدن به قهرمانی مسیر سختی در انتظارمان است تجارت 3700میلیون یورویی ایران و اروپا در 10 ماه عملیات 14تیم تخصصی هلال در دره «رندوله» شروع ترامپ از آیووا طوفانی خواهد بود؟ نرخ خرید تضمینی گندم 27 دی اعلام می‌شود ۱۰۰ روز جنایت؛ ۱۰۰ روز مقاومت نرخ دلار به قیمت تعادلی قبلی بازمی‌گردد سکوت پلیس در برابر تخلفات پارکینگ‌داران! وقتی زمین بازی تغییر می‌کند آخرین اقدامات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تشریح شد رئیس‌جمهور ۲۸ دی به فیروزکوه و دماوند سفر می‌کند واکنش‌ها به بازی تیم ملی مقابل فلسطین و حرکت شجاع خلیل‌زاده اقدامات وزارت اقتصاد برای ارتقای کیفی نظام گزارشگری مالی مصوبه ناعادلانه مجلس برای افزایش حقوق