قرائت دومین گزارش برجامی کمیسیون امنیت ملی این هفته در مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دومین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد روند اجرای برجام این هفته درصحن مجلس قرائت می‌شود.
اکبر رنجبرزاده در گفتگو با ایرنا با اشاره به این که مجلس در هفته جاری روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد گفت: دومین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چندی پیش برای قرائت به هیات رئیسه مجلس ارائه شد، ولی به دلیل برگزاری جلسات رای اعتماد، در هفته جاری در مجلس قرائت می‌شود.
وی افزود:همچنین قرار است پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی از اقدامات انجام گرفته در زمینه دستاوردها، ارتقای ظرفیتهای اشتغالزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و مشکلات اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر به استناد بند 8 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس گزارشی را به نمایندگان ارائه کند.
وی ادامه داد: گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در مشهد مقدس در اجرای ماده 49 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو قرار است در هفته جاری در مجلس قرائت شود.
رنجبرزاده تصریح کرد: بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح و طرح ترویج کتابت قرآن کریم به رسم‌الخط مفاخر ملی در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.