حضور تیم کارشناسی در روزنامه دلواپس

1- یک رسانه دلواپس دیروز خواستار انتقال پرونده هسته ای از دولت به یک تیم متخصص شده بود.روشن است که هدف نگارنده مطالبه فوق نه دلسوزی بلکه یک تحقیر سیاسی نخ نما شده است که دیگر خریداری ندارد. چه بسا خود آنها نیز در دل به این ایده خود خندیده اند که چطور می شود/ممکن است رئیس جمهوری که خط مشی اش در سیاست خارجی و مسائل هسته ای بیش از 24 میلیون طرفدار (اکثریت) دارد را از این پرونده مهم کنار گذاشته و کارشناسانی « بخوانید دلواپسان » را به کار گماریم که در سه انتخابات گذشته از مردم «نه» شنیده اند.
2- هرچند خیلی ساده می توان حدس زد تیم متخصص موردنظر آنها چه اعضایی دارد.
قطعا از نظر این جماعت همان نماینده دلواپس مجلس که به «ان.پی .تی» می گفت / می نوشت «ام .پی.تی» در راس قرار دارد.آن آقایی هم که از درج یک توئیت انگلیسی عاجز بود سمت مهمی در تیم مذکور خواهد داشت.تیم مذاکره کننده قبلی هم که عدم تسلط شان به زبان مذاکرات هسته ای را مطول نموده بود چه بسا محور تیم متخصص مورد نظر جناب کیهان باشد. یحتمل چهره‌ای هم که مذاکرات با 1+5 را با کلاس فلسفه اشتباه
گرفته بود تصمیم گیر تیم موردنظر است.
3- مع الوصف نگارنده پیشنهاد می کند اتفاقا کیهان از کارشناسان زبده سود ببرد. همین دیروز یادداشت نویس کیهان از تحریم فروش هواپیما به کشورمان خبر داده بود و این درحالیست که این طرح همچنان در مقام حرف /طرح است و به مرحله تصویب در مجالس آمریکا و سپس تایید رئیس جمهوراین کشور نرسیده است.از سوی دیگر برخی کارشناسان پیش بینی نموده اند از آنجا که رئیس دولت ایالات متحده بیش از آنکه سیاسی باشد تاجر است، تن به چنین تحریمی نمی دهد چرا که صنعت کشور خود را محروم می کند.