رفتن در سی‌و چهار سالگی

حامد ذاکری ملقب به حامد هاکان؛ خواننده جوان موسیقی پاپ دهه هشتاد ایران،  دار فانی را وداع گفت.
 برخی از منابع خبری علت مرگ این خواننده را ایست قلبی دانستند. حامد ذاکری (هاکان) خواننده موسیقی دهه هشتاد بود که سابقه همکاری‌‌ با هنرمندانی همچون محسن چاوشی، محسن یگانه و فرزاد فرزین را داشت.
هاکان در تابستان سال ۱۳۸۳ اولین آلبوم خود را با نام «قاتل حرفه‌ای» با ۱۲ قطعه به صورت اینترنتی منتشر کرد. از آلبوم «قاتل حرفه‌ای» با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم محسن چاوشی با عنوان «خودکشی ممنوع» به عنوان خواننده میهمان حضور داشت.
گفتنی است که حامد هاکان متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در شهر ری بود. او از دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و در سن نوجوانی به موسیقی پاپ علاقه مند شد. وی در آغاز راه، بیشتر موسیقی سنتی کار می‌کرد ولی در 16 یا 17 سالگی روحیاتش تغییر کرد و به سمت موسیقی پاپ کشیده شد. هاکان به دلیل همکاری با محسن چاوشی و محسن یگانه مطرح شد و زمانی در عرصه موسیقی پاپ بسیار فعال بود.


این خواننده جوان ۳۴ ساله؛ در مهرماه سال ۹۳ موفق به اخذ مجوزهای لازم شد و قرار بود اولین آلبوم مجاز او به بازار عرضه شود اما فرصت انتشار آلبومش را نیافت. رفته رفته فعالیت‌های این خواننده کمتر شد و او طی چند سال اخیر صرفا به انتشار چند تک قطعه در فضای مجازی بسنده کرده بود.
حامد هاکان یکی از هنرمندان مستعد دهه هشتاد بود که مسیر پر فراز و نشیبی را در زندگی هنری خود طی کرد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که او می‌توانست از جمله ستاره‌های بازار باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد و با مسائل مختلفی در عرصه فعالیت حرفه‌ای خود مواجه شد.
هاکان در تابستان 1384 آلبوم «قاتل حرفه‌ای2» را با همکاری محسن چاوشی آماده کرد و شهرتش دوچندان شد.
 محسن چاوشی خواننده پاپ کشورمان با انتشار تصویری از هاکان در صفحه اینستاگرامش درگذشت ناگهانی وی را تسلیت گفت و نوشت:  درس این زندگی از بهر ندانستن ماست/ این همه درس بخوانیم و ندانیم که چه/ خود رسیدیم به جان نعش عزیزی هر روز/ دوش گیریم و به خاکش برسانیم که چه/ آری این زهر هلاهل به تشخص هر روز/ بچشیم و به عزیزان بچشانیم که چه/ تسلیت