فرزند فروهرها می‌‌گوید که برای اولین‌بار سالگرد پدر و مادرش را در ایران برگزار کرده است

فرزند پروانه و داریوش فروهر گفته که بعد از ۱۲ سال برای اولین‌بار اجازه پیدا کرده مراسم سالگرد درگذشت مادر و پدرش را که در قتل‌های زنجیره‌ای کشته شدند، در تهران برگزار کند. آذرماه ۱۳۷۷ به فاصله دو هفته بعد از کشف جسد پروانه اسکندری و داریوش فروهر، اجساد محمد مختاری و محمدجعفر پوینده، دو تن از اعضای کانون نویسندگان ایران نیز کشف شد. این وقایع به قتل‌های زنجیره‌ای معروف شد و سرانجام در دی ماه سال ۱۳۷۷ وزارت اطلاعات دولت سیدمحمد خاتمی، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «معدودی از همکاران مسئولیت‌ناشناس، کج‌اندیش و خودسر این وزارت»، مرتکب این قتل‌ها شده‌اند. پرستو فروهر، فرزند آقای فروهر و خانم اسکندری، در خارج از ایران زندگی می‌کند. او در ۱۹ سال گذشته، هر آذر ماه، برای برگزاری مراسم سالمرگ به ایران بازمی‌گردد اما در بیش از یک دهه گذشته ماموران امنیتی هیچ‌گاه اجازه نداده بودند که مراسم برگزار شود.
داعش برای بار سوم واتیکان و مسیحیان را تهدید کرد
در آخرین پوستر منتشرشده از سوی «موسسه رسانه‌ای وفا» که وابسته به این تشکیلات تروریستی است، تصویری از واتیکان و یکی از عاملان انتحاری داعش به صورتی طراحی‌شده که واتیکان درگیر انفجارهای پی‌درپی است. عبارتی با مضمون «وعده ما در حال نزدیک شدن است، ای بندگان صلیب» برای این پوستر انتخاب‌شده که ادامه‌دهنده تهدیدهای اخیر علیه واتیکان و پاپ فرانسیس است.
بخشش یک متهم محکوم به قصاص


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ترکمن گفت: صبح امروز با گذشت اولیای دم، یک محکوم به قصاص در این شهرستان بخشیده شد. علیرضا مزیدی اظهار کرد: این متهم سال 88 زمانی که 17 ساله بود حین سرقت گوشی تلفن همراه، یک نفر را با چاقو به قتل رسانده بود.
داروهایی که دندان‌ها را خراب می‌کنند!
برخی داروها می‌توانند باعث خراب شدن دندان‌های شما شوند. یکی از مطالعات اخیر، در همین زمینه نشان می‌دهد که وجود ارتباط بین مصرف داروهای مختلف و افزایش خطر ابتلا به مشکلات دهان و دندان، امکان‌پذیر است. در این زمینه مهمترین داروهایی که باعث خشکی دهان می‌شوند عبارتند از: داروهای مورد استفاده در درمان بی‌اختیاری ادراری، داروهای مورد استفاده در درمان افسردگی، داروهای مورد استفاده در درمان بی‌خوابی، داروهای مورد استفاده در درمان اختلال اضطرابی، داروهای مورد استفاده در درمان فشار خون بالا.
یک ‌کشته ‌و‌ یک زخمی ‌در‌ اثر ‌اصابت ‌صاعقه ‌در ‌اندیمشک
رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان از تخریب یک منزل مسکونی و مرگ یک نفر در اندیمشک بر اثر اصابت رعد و برق خبر داد.
رئیس مجلس: لطمات جدی به داعش وارد شد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود حمایت آمریکایی‌ها از تروریست‌ها، ایران و ترکیه با همکاری روسیه توانستند لطمه جدی به داعش بزنند.
کاهش 12 درجه‌ای دما در برخی نقاط کشور
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح روند بارشی کشور از تشدید بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه در گیلان و مازندران در روز آینده خبر داد و گفت: فردا (۲ آذر) به دلیل نفوذ توده هوای سرد، کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در شمال غرب، غرب، سواحل خزر، دامنه‌های البرز و روز جمعه (۳ آذر) در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
خبرنگار «همدلی» به سراغ ساکنان مسکن مهر «پردیس» در بیخ‌گوش پایتخت رفته و حال و هوای این روزهای آنان را جویا شده است وزیر نفت: سرمایه توتال در صورت کناره‌گیری از طرح توسعه فاز ۱۱ در ایران می‌ماند موسوی لاری: در چندین سال اخیر تریبون نماز در اختیار یک جریان است تریبون‌های نماز جمعه کی اصلاح می شوند؟ رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران ‌نفر از بسیجیان سراسر کشور: جوانان مومن با نابود کردن داعش آمریکای مستکبر را به زانو درآوردند رئیس‌جمهور در نشست سه‌جانبه سوچی: رسالت ما مبارزه با تروریسم و ریشه‌کنی تبعیض فقر و خشونت در منطقه است قیاس فساد اقتصادی در ایران با کشورهای همسایه و پاک‌ترین کشور جهان ایران در جایگاه 131 قرار دارد زمانی که مرتضوی روزنامه‌ها را محدود می‌کرد، احمدی‌نژاد طرفدار آزادی نبود؟ توضیح اسنپ در خصوص منع استفاده از اپلیکیشن مسیریاب Waze فرزند فروهرها می‌‌گوید که برای اولین‌بار سالگرد پدر و مادرش را در ایران برگزار کرده است سی و دو سال پس از مرگ غلامحسین ساعدی، محمود دولت‌آبادی درباره او با «همدلی» حرف زده است