دیدارعضوسابق‌شورای‌نگهبان با پدرم

آرمان: از چند ماه پیش به این سو 3 دیدار با رئیس مجلس سابق صورت گرفته است. اولین دیدار کننده اسماعیل دوستی بود او پس از این دیدار از وضعیت مساعد حال ایشان گفت. دیدار دوم را البته حسین کروبی با رسانه‌ها در میان گذاشت و این بار حجت‌الاسلام ذالنور نماینده مجلس بود که به دیدار کروبی رفته بود.
دیدار اول
اواخبر مهر ماه بود که اخبار متفاوتی در مورد دیدار برخی از چهره‌های سیاسی با رئیس مجلس ششم منتشر شد. اسماعیل دوستی که به عنوان نخستین فعال سیاسی پس از شش سال با مهدی کروبی ملاقات کرد او درباره شرایط جسمی و رویکرد او نسبت به مسائل مختلف می‌گوید که او شاداب و سر و حال و در سلامت کامل است و نسبت به آینده نظام و انقلاب امیدواری بسیاری دارد. به گزارش ایسنا، اسماعیل دوستی اظهارکرد: من برای سومین بار به دیدار وی رفتم که دیدار اخیر حدود ۳ ساعت به طول انجامید. او خاطرنشان کرد: پیش از این 6 سال قبل به همراه آقای عباسی‌فرد در منزل سابق آقای کروبی به دیدار ایشان رفته بودم.
دیدار دوم


همچنین در دومین دیدار حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به دیدار مهدی کروبی رفت. پیش از آن حسین کروبی گفته بود که افرادی که به دیدار رئیس مجلس ششم می‌روند توسط نهادهای امنیتی انتخاب می‌شوند. او درباره دیدار ذوالنور با مهدی کروبی گفت: آقای ذالنور دراین ملاقات نقطه نظرات خود را مطرح کرده و حاج آقا هم به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته است. این ملاقات دوستانه و مفید بوده او افزود: ذوالنور از دوستان قدیمی پدر است و در جریان اتفاقات بعد از ۸۸ هم در مرحله‌ای به کمک پدرشتافته است. کروبی تاکید کرد: قاعدتا این انتخاب از طریق شورای عالی امنیت ملی است. چون قبلا هم دبیر شورای امنیت گفته بود که سه نفر برای دیدار با شیخ انتخاب شده‌اند.
دیدار سوم
اما روز گذشته حسین کروبی در گفت‌وگو با جماران، از حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی فرد با مهدی کروبی سخن گفت که: دیشب که مهمان حاج آقا بودم ایشان تائید کردند که ظهر دیروز دیداری با آقای عباسی فرد داشتند و صحبت‌های دوستانه‌ای میان آنها رد و بدل شده است. این دیدار در راستای همان دیدارهایی انجام شده است که شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده بود. او با بیان اینکه به تدریج قرار است تعدادی از افراد با آنها دیدار کنند، افزود: این دیدارها هم به گونه‌ای است که حرفی پیشتر از آن مطرح نمی‌شود و تنها 20 دقیقه قبل از دیدار با افراد هماهنگ می‌کنند و هیچگونه هماهنگی از روزهای قبل یا حتی چند ساعت قبل با افراد صورت نمی‌گیرد. حسین کروبی در پایان گفت: این امیدواری وجود دارد که فضا در جهت گشایش این موضوع پیش رود، این گشایش ها صرفا در حدّ دیدارهای خانواده و دوستان است.